Publicitat

Casa Usher recomana la col·lecció ‘En Pinxo’

Són llibres infantils que conviden a descobrir instruments i sons i a estimar la música en totes les seves expressions

Publicat el 4.11.2019 16:58 · Actualitzat el 17.5.2023 11:37

Cultura

Casa Usher

Hi ha una col·lecció de llibres pels quals a la llibreria sentim especial predilecció, i aquesta és la d’en Pinxo que publica l’editorial Estrella Polar (en castellà el protagonista es diu Paco i la col·ecció la publica la línia infantil de l’editorial Timun Mas).

En Pinxo és un gos apassionat per la música que viatja pel món a la recerca de diferents estils musicals i conèixer nous instruments: ja ha viatjat a Àfrica (En Pinxo i la música africana), a Venècia (En Pinxo i Vivaldi), a Londres (En Pinxo i el Rock), a París (En Pinxo i Mozart), a Nova Orleands (En Pinxo i el Jazz), a Nova York (En Pinxo i la Música Disco), que és el més nou fins ara, i fins i tot al fons del bosc, on els animals es reuneixen per oferir un concert a la nit (En Pinxo i l’Orquestra).

Publicitat

En cada un dels llibres, en Pinxo i els seus amics músics ens ensenyen els sons dels diferents instruments típics de cada un dels estils musicals, així com les peces més conegudes dels compositors més influents.

El duet format per la il·lustradora Magali La Huche i la directora artística Isabelle Devy, inventa, a partir de 16 peces musicals escollides, una història on el Pinxo acompanya els nens (els llibres estan recomanats per a infants a partir de 3 anys) a descobrir instruments i sons i a estimar la música en totes les seves expressions.

Al final de tots els llibres, els adults trobareu els crèdits dels noms de les peces musicals, així com dels intèrprets que les han enregistrat, i els petits un resum dels sons i cançons del llibre per repassar el que han après.

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Les recomanacions de la Casa Usher per Sant Jordi

Entre roses i dracs, les llibreteres han seleccionat històries que bateguen, des de joies de la ficció fins a assajos punyents

La desolació del “western” llatinoamericà: Páramo herido, de Fabio Neri

Una novel·la que subverteix els codis del gènere clàssic per radiografiar les cicatrius del colonialisme

Vuit adolescents amb guants de boxa: “Cop de llum”, de Rita Bullwinkel

L'escriptora s’ha consolidat com una de les veus més potents de la narrativa nord-americana contemporània gràcies a una prosa incisiva, física i radicalment original

“Una noia a la ciutat” o l’amor segons Mercè Ibarz

En la seva última novel·la, l'autora parla de memòria, amor i ciutat a partir d’un fet molt concret: la pèrdua del seu company
spot_img

Josep Amat i els anys del carrer Juli Verne: el refugi creatiu d’un pintor al Putxet en plena Guerra Civil

El pintor, que va arribar a Sant Gervasi l’any 1936, va convertir les cases i jardins del carrer Juli Verne en espai de convivència i refugi durant la Guerra Civil i escenari d’algunes de les seves obres més significatives

Festa Major del Putxet 2026: el programa amb totes les activitats

De l'1 al 7 de juny, el barri s'omple d'activitats culturals, concerts, jornades de portes obertes i propostes familiars, organitzades per l'Associació de Veïns i Amics del Putxet

Sarrià té més de 200 escocells buits

L'Associació Veïnal elabora un mapa exhaustiu amb l'estat dels escocells; l'ha presentat al consell de barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí