Publicitat

Abocaments incontrolats d’aigües químiques al carrer Jaume Piquet

El Racó del Veïnat: "L'Ajuntament està avisat, també Agbar, però no observem cap correcció i seguim veient a diari un abocament conegut i no corregit"

Publicat el 26.2.2022 5:25

El Racó Del Veïnat

Fluvià Artells

Em dic Fluvià Artells i soc veí de Sarrià, usuari habitual del Bar Patum des del qual som testimonis dels fets que descric més avall.

Des de fa com a mínim cinc anys se succeeixen cada dia uns abocaments d’aigües residuals i químiques provinents de les rentadores de l’àtic del número 15 del carrer de Jaume Piquet. Entre 11h i 13.30h s’observa reiteradament com un desguàs situat a la dreta de la porta de l’immoble, molt visible, aboca quantitats considerables d’aigua bruta i química (s’observen fàcilment els cicles d’aigua de les rentadores: remullat, ensabonat, aclariment, etc…) que un cop a la calçada dels vianants fa “riera” uns 15 metres fins a ser recollides prop de la claveguera de la cruïlla de Jaume Piquet amb Mare de Déu de Núria.

Publicitat

Els veïns en són conscients, també el propietari, ja que estan avisats contínuament des de fa anys però no en fan cap mena de cas ni mostren cap sensibilitat pel medi ambient i pels espais públics compartits. Han existit casos d’intoxicació lleu amb animals de companyia i episodis desagradables on els veïns refusen dialogar o entrar en cap raó. L’Ajuntament està avisat, també Agbar, però no veiem cap correcció i seguim patint diàriament un abocament conegut i no corregit.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Can Puig o ‘La Ciudad de los Muchachos’, després del soroll mediàtic

"La resolució del síndic va tornar a posar el tema sobre la taula. Ara falta veure si tot plegat acaba convertint-se en un debat puntual o si finalment apareix algun gest que faci visible la història"

“Pots tenir una vida digna a un lloc menys exclusiu”

"Davant la injustícia no tenim alternativa, organitzem-nos i lluitem per un habitatge digne per a tothom": l'opinió del Sindicat d'Habitatge de Cassoles

“Continuarem anant a altres biblioteques”: un any de la inauguració de la J.V. Foix

Una queixa de Josep Prim, veí sarrianenc, quan l'equipament celebra un any de posada en marxa

Gloria de la Nogal, la farmacèutica que va convertir un trosset del carrer Saragossa en un lloc de consol i amistat

Una memòria familiar sobre vocació imposada, postguerra, resistència quotidiana i vida compartida al Farró
spot_img

Sant Gervasi prepara una Festa Major revitalitzada i amb novetats per a tots els públics

L’orquestra Maravella, el castell de focs i una diada castellera que busca fer història són els principals atractius de les festes

Aconsegueixen aturar la xerrada d’un psiquiatre acusat de transfòbia i amb vincles amb Vox al Col·legi de Metges

Una cinquantena d'activistes frenen la xerrada de José Luís Carrasco entre crits de "Vergonya!" i un amb un cartell contra la transfòbia

Festa Major de Sant Gervasi 2026: el programa amb totes les activitats

Del 4 al 14 de juny a plaça de la Bonanova serà un dels principals escenaris de la festivitat, amb activitats per a tots els públics al llarg dels 10 dies, com propostes familiars, jocs infantils, ball country i mercats

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí