Publicitat

L’actriu Marta Angelat porta el muntatge autobiogràfic ‘Vides de gos’ al Teatre la Gleva

Un monòleg íntim a través dels gossos que han passat per la seva vida, del 7 al 17 de juliol a la sala del Farró

spot_img

Publicat el 6.7.2022 11:06

Cultura

El Jardí

La reconeguda actriu i directora Marta Angelat fa el salt a la dramatúrgia amb la producció de l’obra Vides de gos, que es representarà al Teatre la Gleva a partir del 7 de juliol i durant deu dies. Es tracta d’un muntatge autobiogràfic a partir de la relació d’Angelat amb les seves mascotes. Una obra que parla de la vida d’una dona, explicada amb amor, alegria, passió, tristesa i ràbia, sempre a través del lligam amb els seus gossos.

Publicitat

L’espectacle, produït per l’Associació Q-ars Teatre, es basa en un monòleg íntim que connecta amb el públic des del primer moment. Angelat posa sobre la taula la dura realitat dels animals de companyia: cada gos té la seva data d’arribada, fent avançar el calendari i marcant les etapes, i quan marxa deixa un rastre de tendresa, fidelitat i saviesa inqüestionable.

Publicitat

 

L’obra, que estarà a la sala del Farró fins al 17 de juliol, és la primera escrita per Angelat, que després d’una llarga trajectòria com a actriu i directora, ha recuperat unes pàgines escrites fa més de vint anys, per donar a conèixer la seva faceta més íntima i personal.

Marta Angelat ha alternat teatre, doblatge i televisió, on va debutar amb només set anys en la pel·lícula Siega Verde. El 2004 va dirigir el seu primer muntatge teatral i el 2018 va rebre el premi d’honor a la trajectòria professional als Premis Butaca.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix un pol artístic gestionat per la Gleva: Teatres del Farró

El teatre farronenc obrirà un nou espai escènic que s'ubicarà a la plaça de Mañé i Flaquer la tardor de 2025

‘El nebot de Rameau’ converteix el diàleg de Diderot en una sàtira sobre el compromís social

La Gleva estrena l’obra de teatre dirigida per Ramon Simó, que es podrà veure fins al 26 de gener

Tangos en homenatge a Cunillé i altres propostes escèniques: el programa de la Gleva fins a final d’any

'Les bacants', d'Albert Arribas o 'Otel·lo', de Josep Pere Peyró són algunes de les obres que es podran veure

La República Catalana, Josep Pla i Kafka es colen a la cartellera del Teatre la Gleva

Les estrenes de teatre programades a la petita sala del Farró fins a l'estiu del 2024
spot_img

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

Iniciada la nova fase de reurbanització del carrer de Balmes

Les actuacions s'allargaran fins al maig de 2026 i suposaran diversos talls al carrer; també s'iniciarà l'ampliació de la vorera del carrer de Francolí

L’Ajuntament remodelarà els jardins de Joan Vinyoli de Sarrià

Les obres tenen un pressupost d’1,2 milions d'euros, i està previst que comencin a principis de 2026 amb un termini d’execució de tres mesos

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]