Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Les accions i activitats del 8M a Sarrià-Sant Gervasi

Districte organitza dos actes centrals i el Comitè de Vaga Cassoles 8M dona suport a l'aturada feminista d'aquest divendres

Publicat el 7.3.2024 13:08 · Actualitzat el 7.3.2024 18:22

Societat

El Jardí

Trenquem el sostre de vidre perquè cada vegada hi hagi més dones referents per construir un futur sense límits ni barreres. És el missatge de l’Ajuntament de Barcelona per aquest 8 de març, Dia de la Dona, quan la façana de la Seu del Districte s’il·luminarà de color lila.

Enguany, a Sarrià-Sant Gervasi hi ha programades dues convocatòries per part del govern del Districte. Aquest dissabte 9 de març, a les 18.30 h, a la plaça del Consell de la Vila tindrà lloc l’acte Les Dones amb la Cultura, on es farà una lectura del manifest del 8M i hi haurà una mostra de les entitats del districte.

Publicitat

El següent acte no serà fins al dissabte 16 de març, quan se celebrarà a les 14 h a la Porta de Sarrià el que s’ha anomenat Dona Foc, un dinar de carmanyola, activitats durant tota la tarda i novament la lectura del manifest del 8M, amb una cremada final a càrrec de les Diablesses de Sarrià.

8M a Sarrià-Sant Gervasi © Geran Lascorz Massanet

Més de quaranta activitats organitzades en equipaments públics

El programa d’activitats del 8M també inclou més d’una quarantena de propostes als centres cívics i equipaments culturals durant tot el mes, que es poden consultar en aquest enllaç. A l’agenda web del diari El Jardí també es poden trobar activitats vinculades al Dia de la Dona.

https://twitter.com/Bcn_SSTG/status/1765292535058927619

Jornada de vaga feminista del 8M

A banda, des del Comitè de Vaga de Cassoles 8M es dona suport a la convocatòria d’una jornada de vaga feminista aquest divendres 8 de març, que culminarà a les 18 h de la tarda amb una manifestació convocada als Jardinets de Gràcia.

https://twitter.com/Assemblea8mCat/status/1752283872505504193
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La perspectiva de gènere pot transformar la manera de dissenyar productes?

L'Escola Universitària Salesiana de Sarrià promou una xerrada sobre el biaix de gènere en la creació de tecnologies

«Hem estat víctimes, però som més que una història trista»: Assís posa cara al sensellarisme femení pel 8M

Una trentena de dones del centre d'acollida de Sarrià difonen un manifest que reivindica la sororitat i l'empatia entre les supervivents de situacions vulnerables

L’àvia Harris i l’àvia Victorie: les ressenyes de la Casa Usher

Coincidint amb la setmana del 8M, la Casa Usher destaca dues escriptores que reivindiquen les figures de les àvies

Trobada de bruixes a l’Espai Jove Casa Sagnier

Una jornada de memòria històrica en honor a les Trementinaires i Metzineres de Catalunya
spot_img

Districte prohibeix els concerts de Festa Major a Casa Orlandai després de gairebé 20 anys

Sarrià - Sant Gervasi comunica un dia abans de la Festa Major que la normativa acústica impedeix els concerts al pati d'en Marcel, tot i haver-ne autoritzat dos a l'estiu

On la memòria es fa gespa: el CP Sarrià celebra 75 anys d’història i barri

El Teatre de Sarrià aplega veïns, familiars i figures de l'entitat en una jornada que connecta la memòria del club amb els reptes de futur i amb un emotiu homenatge a Josep Calderó -“Pitu”-

El tramvia entre Francesc Macià i Montesa estarà fora de servei del 10 al 12 d’octubre

TRAM oferirà un servei especial d’autobús que cobrirà el trajecte entre les parades afectades

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí