Publicitat

Aroma de Marca

El primer llibre de Marta Royo

spot_img

Publicat el 18.10.2018 9:00

Comunicació

Marta Royo (@mroyoespinet)

Març de 1993. Antena 3. Queremos saber. Programa de debat. Mercedes Milà modera. Intervenen un periodista, el rector de la Universidad Autónoma de Madrid i l’escriptor Francisco Umbral, qui recrimina a la presentadora que no es parli del seu llibre, que és el motiu pel qual havia anat al programa. “Es que se acaba el tiempo, entra la publicidad, entran unos vídeos absurdos que todos hemos visto ya, y no se habla de mi libro, ¿pero entonces a qué he venido yo aquí? Yo cuando voy a una televisión es porque me pagan, yo no vengo a las televisiones gratuitamente como un paria, si vengo es porque se va a hablar de un libro mío”, va dir Paco Umbral molt i molt enfadat.

Publicitat

Algú sap quin era, el llibre? Només en recordem l’anècdota. A mi no em passarà el mateix, de ben segur que no aniré a cap debat de cap prime time. Així que… jo, avui i aquí, a El Jardí, parlaré del meu llibre. A la vida hi ha aromes que t’arriben. De perruqueria, de tren, de terra, de fogons, d’espècies, de net, de cafè acabat de fer, de canalla, d’impremta, de victòria… D’aquí a poques setmanes arribarà l’aroma definitiva. Una aroma de color magenta i de tots els colors imaginats. Aroma de marca, el meu primer llibre, editat i publicat per Cossetània Edicions. Si voleu tenir en paper (o en e-book), en unes 150 pàgines, tota una sèrie d’aromes, a partir del 7 de novembre les podreu trobar a les llibreries i al web del llibre i a la de l’editorial. Em limito a dir-vos que són 15 històries (amb una per fer deures i tot) on descobrireu l’aroma que us donarà les claus per crear la vostra marca.

Publicitat

Aroma de marca és un llibre cuinat a casa, sense robots, fet a mà i amb els ingredients de proximitat que podem trobar als mercats dels nostres barris, amb exemples i històries que tenim a tocar. Les històries són només una guia amb pistes que us podran interessar. No es tracta de normes que cal seguir com si les hagués elaborat en un laboratori científic.

Us en faig un tastet amb aquest paràgraf d’una de les històries:

No hi entenc gaire, de vi (què vol dir “entendre de vi”?), però sé si un vi m’agradarà o no. Com en moltes coses, no hi ha veritats definitives i tot s’empara dins la sensació que et suggereix tot allò que envolta aquella ampolla o aquella copa. Totes les persones som diferents i si a mi un vi em rasca, potser a qui m’acompanya no. Només tenim un nas i una boca, a diferència dels ulls i de les orelles, que en tenim dos de cada. Sí, ja sé que no us estic descobrint res… Deu ser que amb un, de nas, en tenim prou per trobar el plaer de l’aroma del vi, i altres plaers en altres aromes, però alhora sort que només en tenim un per identificar les males olors o, en català, pudors…

Espero que en tingueu ganes de més. Ja sabeu, a partir del dia 7 a les llibreries del nostre petit país. El llibre, de moment, només estarà editat en català.

Ah! El llibre de Francisco Umbral era 1940, Madrid.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Transformant realitats amb el màrqueting digital

El màrqueting digital com a plataforma de canvi pot permetre a les persones reinventar-se per trobar noves oportunitats laborals

Publicitat amb propòsit: i si les marques també fessin barri?

"La publicitat no ha de ser només una eina per vendre. Pot –i hauria de– ser una eina per construir": l'opinió de Marta Royo

Apagada elèctrica a Catalunya, apagada comunicativa a les institucions

"Els missatges van ser tardans, dispersos i, sovint, mancats d'indicacions concretes": l'opinió de Marta Royo

Debat urbanístic en la presentació del llibre “Democràcia i Ciutat” organitzada per la CUP a Casa Orlandai

L'autor Miquel Flamarich reflexiona sobre el poder en un acte distès i proper
spot_img

Jesuïtes Sant Gervasi i el Casal Sant Ildefons: una aliança transformadora a través del TR i el voluntariat

La proposta educativa combina l’aprenentatge acadèmic amb el compromís social, permetent que els estudiants col·laborin setmanalment amb diferents entitats del barri i la ciutat

Josep Carner, un poeta excels dins un rostre inacabat

Va instal·lar-se a Sarrià l'any 1914, en una torre llogada al carrer de Pomaret; va publicar alguns poemes en el butlletí de l'Orfeó Sarrianenc i a La Cònsola, revista impulsada per J.V.Foix

Neix una associació a Collserola per situar la creativitat al centre de la vida veïnal

Collserola Creativa ja compta ja amb 32 socis i fa una crida a la participació per seguir construint una oferta cultural col·lectiva i arrelada al territori

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]