Publicitat

Arriba a Sarrià ‘Dindirindín! Una Follia Musical’, apte per a tots els públics

VÍDEO. Entre el 29 d'abril i l'1 de maig el Teatre de Sarrià acull un divertit espectacle multidisciplinar

spot_img

Publicat el 27.4.2022 17:00

Cultura

El Jardí

Arriba a Sarrià Dindirindín! Una Follia Musical, un espectacle escènic multidisciplinar per a tots els públics: teatre musical del Renaixement. Es podrà veure al Teatre de Sarrià, després de l’exitosa gira d’estrena l’estiu passat, entre el 29 d’abril i l’1 de maig. Quatre solistes vocals, tres instrumentistes i una actriu exploren el boig llenguatge teatral de la Commedia dell’Arte, la música antiga i la filosofia humanista d’Erasme de Rotterdam.

Publicitat

La trama, escrita de manera co-creativa sota la guia de Jordi Pérez Solé, transporta l’espectador al segle XVI: el Capitano Fachardo es disposa a fer tot el possible per impedir la construcció de la primera impremta de partitures de la Corona d’Aragó. Però (ai làs!) que la Deessa Follia, emergida de l’obra d’Erasme, hi establirà una lluita servint-se de la inventiva de l’Arlecchino, la Colombina i la Bruixa. La Follia fa de nexe entre els segles XVI i XXI: reflexiona, punxa i provoca amb els seus poders les situacions més inversemblants, fins i tot fent participar al públic.

Publicitat

La companyia Notte & Giorno proposa un divertiment, que alhora reflexiona sobre l’oportunitat històrica que tenim avui de fer servir les noves tecnologies (TIC) per a l’alliberament de les consciències i de la societat.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

Joaquim Campanyà: “Volem convertir el Teatre de Sarrià en un referent cultural de Barcelona”

Qualitat, continuïtat i innovació: el Teatre de Sarrià obre la seva temporada amb ambició

Microcredencials: formacions curtes, oficials i a mida del mercat laboral

El Govern català impulsa programes universitaris àgils i flexibles per adquirir competències específiques i obrir-se a noves oportunitats professionals

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]