Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

L’Associació i la Mostra de Comerç de Sant Gervasi

Escrit a 'El Racó del Veïnat' de l'Associació Veïnal Sant Gervasi-la Bonanova

Publicat el 8.6.2024 17:25 · Actualitzat el 10.6.2024 9:55

Opinió

Associació Veïnal Sant Gervasi – la Bonanova

L’Associació Veïnal Sant Gervasi – la Bonanova ha atès molts veïns i han pogut ser informats dels objectius assolits recentment com són: el semàfor de la cruïlla Balmes-Bertran per a la seguretat de vianants i vehicles; la reversió de la direcció imposada en sentit descendent al carrer Sant Gervasi de Cassoles entre Bisbe Sivilla i Arimon, i la recuperació de la Cavalcada dels Reis del barri.

També han pogut ser informats dels objectius en els quals està treballant l’Associació com: la creació d’un centre de salut proper al barri, la pacificació del carrer Sant Gervasi de Cassoles i la plaça Frederic Soler, la recuperació d’un servei de bar a la Vil·la Florida, poder destinar a activitats del barri els edificis desocupats propers a la plaça Bonanova, millorar la cavalcada de Reis, aconseguir la il·luminació per Nadal de les places Bonanova i Joaquim Folguera, millorar la convivència de vianants amb patinets i bicicletes o la recuperació del Tramvia Blau.

Publicitat

A més, els nostres veïns han pogut fer-nos arribar les demandes que van omplir en un plafó instal·lat per al cas, perquè l’associació en prengui coneixement i pugui valorar les accions de futur per satisfer totes aquelles en què ens veiem capaços d’aconseguir una millora per als ciutadans del barri. El passat 1 de juny es va celebrar la Mostra de Comerç de Sant Gervasi, amb la col·laboració de diferents entitats, entre elles la nostra associació, i es va fer un merescut homenatge a Salvador Albuixech.

Ara, passada la Mostra, amb el mateix esperit, continuem oberts per seguir rebent-vos a la nostra seu a la Vil·la Florida, on podeu adreçar les vostres peticions els dimarts i dijous de 18 a 20 hores o demanar cita al 934344813 o per e-mail a l’adreça avsantgervasi@gmail.com, on podeu deixar el vostre missatge per ser rebuts per un membre de la junta o per fer-vos socis.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Ciment als escocells del carrer González Tablas

"Protegir l’arbrat urbà no és una qüestió a debatre. Cal que les institucions en garanteixin la protecció amb fermesa"

Can Puig o ‘La Ciudad de los Muchachos’, després del soroll mediàtic

"La resolució del síndic va tornar a posar el tema sobre la taula. Ara falta veure si tot plegat acaba convertint-se en un debat puntual o si finalment apareix algun gest que faci visible la història"

“Pots tenir una vida digna a un lloc menys exclusiu”

"Davant la injustícia no tenim alternativa, organitzem-nos i lluitem per un habitatge digne per a tothom": l'opinió del Sindicat d'Habitatge de Cassoles

“Continuarem anant a altres biblioteques”: un any de la inauguració de la J.V. Foix

Una queixa de Josep Prim, veí sarrianenc, quan l'equipament celebra un any de posada en marxa
spot_img

S’allarga l’agonia pels veïns afectats de Sant Gervasi: no podran tornar a casa com a mínim fins al 17 de juliol

Tot i que l'evolució del monitoratge és "positiva", s'han de fer tasques per comprovar l'estat dels terrenys sota dels edificis afectats

La meitat de les famílies de Sarrià – Sant Gervasi es queden sense plaça a l’escola bressol pública

El Consell Plenari aprova una proposició de Junts que demana ajudar les famílies a pagar les quotes de les privades, però topa amb una oposició ferma del PSC, comuns i ERC

Ciment als escocells del carrer González Tablas

"Protegir l’arbrat urbà no és una qüestió a debatre. Cal que les institucions en garanteixin la protecció amb fermesa"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí