Per accedir al contingut crea un compte gratuït
Cultura
El Jardí
La Biblioteca Clarà, a les Tres Torres, torna a obrir les seves portes el divendres 13 de febrer, després de gairebé de 10 mesos tancada per obres de rehabilitació, que van començar el 28 d’abril de 2025. Si les condicions meteorològiques ho permeten, la reobertura se celebrarà amb una festa al jardí de la biblioteca durant la tarda del divendres, organitzada pel Districte de Sarrià-Sant Gervasi i Biblioteques de Barcelona.
Programació
- 16:30 h: xocolatada
- 17:00 h: Parlaments oficials de benvinguda a càrrec de Joana Torres, directora de la biblioteca, i de la regidora del districte, Maria Eugènia Gay.
- 17:30 h: Espectacle musical infantil. Tel és la història de la Miranda, una nena a qui els contes no li agradaven gens. Ni els poemes. Ni les endevinalles. Ni els rodolins. La Miranda no entenia les paraules. Era com si estiguessin cobertes d’un tel estrany. (Adreçat a públic familiar, a partir de 4 anys). A càrrec de Joana de Diego i Guille Gómez
Les obres de millora i rehabilitació de la Biblioteca Clarà
Les actuacions executades a la façana de la biblioteca han permès sanejar i segellar esquerdes i fissures per evitar filtracions d’aigua a l’interior de l’edifici, així com instal·lar noves proteccions i impermeabilitzar el conjunt.
A més, la incorporació de recuperadors de calor amb filtratge d’aire exterior al sistema de climatització permetrà optimitzar la ventilació i millorar el confort tèrmic dels espais. Pel que fa a l’àrea d’accés de la biblioteca, s’hi ha renovat el paviment, el sistema d’il·luminació i el mobiliari, millorant-ne tant la funcionalitat com l’acollida.







