Publicitat

Els Mossos de Sarrià-Sant Gervasi investiguen dos assalts violents a dones taxistes

El cas, avançat per El Periódico, està en mans de la Divisió d’Investigació Criminal i no es descarta que l'agressor sigui la mateixa persona

spot_img

Publicat el 6.10.2024 20:30

Societat

El Jardí

Demana un taxi a l’avinguda Josep Tarradellas cantonada amb el carrer Comte Borrell, a tocar de la plaça Francesc Macià, i ordena una carrera que té com a destí la part superior del passeig de la Bonanova. És l’inici del modus operandi d’un home -tot apunta que es tractaria de la mateixa persona, però no està confirmat- a qui els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sarrià-Sant Gervasi estan buscant per dues agressions comeses a principis d’abril i a mitjans de setembre contra dues dones taxistes.

Publicitat

La investigació del cas, avançada per El Periódico, s’inicia quan les dues taxistes denuncien haver estat víctimes d’un robatori amb força a dins del seu propi vehicle de feina. En la primera ocasió, segons avança el rotatiu, l’home va demanar dirigir-se passades les 6 h de la matinada al carrer Dolors Monserdà, a Sarrià, i un cop allà va treure un ganivet “de grans dimensions” i el va posar al coll de la taxista, per demanar-li després que es lligués les mans amb unes brides al volant.

Publicitat

Seguidament, va robar-li la motxilla amb totes les pertinences -diners, claus, mòbil-, i abans de baixar del cotxe va fer dos talls als canells de la dona, a qui un home que passava per la zona va socórrer.

Nou robatori amb el mateix modus operandi, cinc mesos després

El segon robatori amb força, comès cinc mesos després, va iniciar-se al mateix punt de la ciutat, i aquest cop el destí final de la carrera de la taxista havia de ser el carrer Iradier, a la Bonanova, tot i que finalment l’agressor va demanar baixar del taxi al carrer Pomaret, buscant segurament més discreció.

Un cop a Pomaret, entre la UIC i la ronda de Dalt, va tornar a treure un ganivet i va ordenar a la taxista lligar-se amb unes brides al volant, per després robar-li la bossa, tot i que aquesta vegada no es va endur el mòbil, segons el testimoni de la víctima, que també va testificar que l’agressor portava guants i va netejar les seves possibles empremtes al taxi.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts dos lladres disfressats de dona després de robar a una joieria de Sarrià-Sant Gervasi

El valor total del que van intentar sostreure superaria els 300.000 euros

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu
spot_img

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

Joaquim Campanyà: “Volem convertir el Teatre de Sarrià en un referent cultural de Barcelona”

Qualitat, continuïtat i innovació: el Teatre de Sarrià obre la seva temporada amb ambició

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]