Publicitat

Contenidors de sal i màquines llevaneu a punt davant una possible nevada a Sarrià-Sant Gervasi

Hi ha 114 contenidors de sal distribuïts a la ciutat, dels quals 86 es troben al districte de Sarrià–Sant Gervasi

Publicat el 26.2.2023 19:30

Societat

El Jardí

Davant del fred i la possible nevada a Barcelona aquesta nit i matinada, l’Ajuntament de Barcelona s’ha activat i els serveis municipals han escampat sal en llocs específics de Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes, per minimitzar el risc de gel a l’espai públic. A banda d’aquesta maniobra, s’han situat a disposició de la ciutadania 114 contenidors de sal, dels quals 86 es troben al districte de Sarrià–Sant Gervasi, un dels que concentra més població (4.641 habitants) als barris de muntanya.

Els contenidors, que estan disponibles des de l’inici de l’hivern per a l’ús de veïnat i particulars, són de color groc i alberguen uns 950 kg de sal a l’interior per si cal fer-ne ús a la via pública. A més, el consistori té cinc màquines llevaneu a punt per si cal que facin acte de presència als barris de muntanya per ajudar a netejar carrers.

Màquines llevaneu © Ajuntament de Barcelona

Tot a punt davant la previsió d’un episodi de neu a Sarrià-Sant Gervasi

Publicitat

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així s’ha viscut la tímida nevada al Tibidabo

Passat el migdia, els flocs s'han anat incrementant, però finalment no ha agafat

La neu arriba a Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes

Els barris de muntanya de Sarrià-Sant Gervasi són testimonis de la nevada més important a la ciutat des del 2018

Tot a punt davant la previsió d’un episodi de neu a Sarrià-Sant Gervasi

El conjunt dels serveis municipals treballen per donar resposta a qualsevol eventualitat que es pugui presentar en les hores que venen

La neu fa acte de presència a Barcelona: així han despertat els barris de muntanya

El Servei Meteorològic de Catalunya anuncia possibilitat de nevades al prelitoral en cotes d'entre 200 i 400 metres
spot_img

El margalló: una palma tímida i enamoradissa

A totes les tradicions la flor representa l’esdeveniment amorós

Una coberta verda al dipòsit del Rei Martí i els jardins d’Oriol Martorell: nous espais verds a Sarrià-Sant Gervasi

L'Ajuntament desencalla l'inici de les obres d'aquests projectes, que veuran la llum entre 2027 i 2028

Una trentena d’entitats, entre elles Defensem Can Raventós, s’uneixen per protegir els espais verds de Barcelona

Neix la Coordinadora en Defensa del Patrimoni Verd per ampliar i millorar les zones verdes urbanes i el parc de Collserola

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí