Publicitat

Crema de matinada una casa de Mas Guimbau sense causar víctimes

El foc s'ha produït de matinada en una casa amb bona part de l'estructura de fusta situada al carrer Can Castellví

spot_img

Publicat el 31.1.2021 22:29

Societat

El Jardí

La matinada d’aquest diumenge una casa de Mas Guimbau ha patit un incendi i arran del foc, s’ha enfonsat el sostre. Els Bombers de Barcelona hi han arribat de nit, quan el foc estava totalment desenvolupat.

Publicitat
Crema una casa de Vallvidrera © Bombers de Barcelona

Bona part de l’estructura de la casa, situada al carrer Can Castellví, era de fusta. Quan el foc ja estava apagat, els Bombers han remullat la zona per evitar possibles revifades, han extingit els punts calents, remenat les brases i retirat els elements inestables.

Publicitat

https://twitter.com/BCN_Bombers/status/1355885456009924609?s=20

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els Bombers de Barcelona fan un simulacre d’incendi forestal a Collserola

L’escenari ha simulat un incendi generat una tarda del mes de juliol en el solar que hi ha al final del carrer Bellesguard

Mor un home de 81 anys en un incendi a Sarrià

Els fets han ocorregut al carrer Plantada, la Guàrdia Urbana i els Mossos estan investigant les causes

Ensurt per un cotxe que ha cremat a tocar d’unes cases de Vallvidrera

Els Bombers han apagat el foc en pocs minuts, evitant que entrés al bosc de Collserola

Què cal fer si es declara un incendi forestal a Collserola?

Els Bombers de Barcelona demanen al veïnat dels barris de muntanya que es confinin a casa i truquin al telèfon d'emergècnies 112, a l'espera d'instruccions
spot_img

Augmenten un 50% les situacions de discriminació a Sarrià–Sant Gervasi

El districte continua sent un dels que menys casos registra, però els fets notificats passen de 26 el 2023 a 39 el 2024

L’alfàbrega: propietats i usos

És una planta remeiera molt digestiva i, alhora, és activadora de les vies respiratòries

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]