Publicitat

Declarat un petit foc a la carretera de Santa Creu d’Olorda

Efectius dels Bombers de Barcelona i d'Agents Rurals han aconseguit extingir el foc

spot_img

Publicat el 9.7.2021 14:13

Societat

El Jardí

El migdia d’aquest divendres s’ha originat un petit foc a la carretera de Santa Creu d’Olorda, a Collserola, que ha alertat a diversos veïns de la zona pel fum que ha ocasionat. Segons l’Ajuntament de Barcelona, l’incendi ha estat extingit poc després de les 15.00 hores.

Publicitat

https://twitter.com/BCN_Bombers/status/1413485251754663938?s=20

Publicitat

Fins a nou dotacions dels Bombers de Barcelona, agents de la Guàrdia Urbana i d’Agents Rurals de la Generalitat han estat actuant a la zona. També s’hi ha desplaçat membres de l’Agrupació de Defensa Forestal.

A causa de l’incident s’han hagut de tallar diverses carreteres com la de Molins de Rei i la de Vallvidrera. Passades les 16.00 hores s’ha tornat a normalitzar el trànsit.

 

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Més de 2.000 infants i joves han après a fer de pagès per un dia a Collserola durant aquest curs

La proposta pedagògica de l'Olivera, realitzada a Can Calopa, connecta educació, natura i transformació social al cor de Collserola

Gairebé un miler de pneumàtics abocats il·legalment a Collserola i un foc gairebé descontrolat fan saltar l’alerta en la vigília de Sant Joan

L’entitat Collserola Paisatge Viu reclama accions urgents per aturar els abocaments il·legals i protegir el bosc

“Collserola en perill” impulsa un manual de prevenció d’incendis forestals

Els veïns dels barris de muntanya difonen les mesures que cal adoptar a casa i als carrers

Mor un home de 81 anys en un incendi a Sarrià

Els fets han ocorregut al carrer Plantada, la Guàrdia Urbana i els Mossos estan investigant les causes
spot_img

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]