Publicitat

Desactivada l’alerta per neu i gel als barris de muntanya

Va caure una mica d’aigua gel en alguns punts de Collserola la matinada del divendres al dissabte que no va produir cap tall de cap via

spot_img

Publicat el 10.1.2021 19:12

Societat

El Jardí

L’Ajuntament de Barcelona ha desactivat aquest diumenge l’alerta per neu i gel que s’ha mantingut activa durant sis dies.

En aquest temps, els serveis municipals han escampat 35 tones de sal als barris de muntanya de la ciutat per prevenir els efectes de la neu i gel sobre la mobilitat i s’hi han dedicat per torn 87 operaris i 37 vehicles equipats amb pala llevaneus i escampador de sal.

Publicitat

A la ciutat no hi ha hagut afectació per nevades. Tan sols va caure una mica d’aigua gel en alguns punts de Collserola la matinada del divendres al dissabte que no va produir cap tall de cap via.

https://twitter.com/BlasNavalon/status/1347811862478544896?s=20

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així s’ha viscut la tímida nevada al Tibidabo

Passat el migdia, els flocs s'han anat incrementant, però finalment no ha agafat

“Collserola en perill” impulsa un manual de prevenció d’incendis forestals

Els veïns dels barris de muntanya difonen les mesures que cal adoptar a casa i als carrers

Les Planes rebrà 6 milions d’euros de l’Ajuntament per millores en l’espai públic

Les obres formen part del Pla de Barris de Muntanya, que exclou Vallvidrera i el Tibidabo

El veïnat dels barris de muntanya impulsa un procés participatiu per consensuar un pla d’ús de la Buenos Aires

Per fer-ho, s'ha preparat una enquesta i programat tres grups focals entre el 31 de març i el 2 d'abril
spot_img

La desolació del “western” llatinoamericà: Páramo herido, de Fabio Neri

Una novel·la que subverteix els codis del gènere clàssic per radiografiar les cicatrius del colonialisme

Mariona Sodupe: “Els químics són els arquitectes de la matèria, perquè dissenyen i sintetitzen molècules amb propòsits concrets per millorar-nos la vida”

La investigadora en química teòrica, veïna de Sarrià, parla en aquesta entrevista de simulacions moleculars, intel·ligència artificial i dels reptes actuals de la recerca i la universitat

Una revista francesa de decoració “art nouveau” va ser font d’inspiració per decorar la Casa Tosquella

L'article que va inspirar aquesta pintura va ser editat l'any 1905, on es poden observar tres peces dissenyades per Maurice Dufrêne

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí