Publicitat

Descarrila un tren d’FGC a Sarrià i obliga a suprimir les línies L6 i L12

Els trens de les línies S1 i S2 efectuen parada a totes les estacions amb horaris alterats

spot_img

Publicat el 3.6.2021 10:09

Societat

El Jardí

Un tren sense passatgers dels Ferrocarils de la Generalitat de Catalunya va patir dimecres a la tarda una sortida parcial de l’eix de la via i ha obligat a suprimir les línies L6 Sarrià i L12 Reina Elisenda. Aquesta última funciona des de les 11 del matí d’aquest dijous.

Publicitat

A causa de la incidència, els trens de les línies S1 Terrassa i S2 Sabadell fan parada a totes les estacions però amb horaris alterats a causa de l’avaria.

Publicitat

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

El pregó que hauria fet Anna Aguilar-Amat a la Festa Major de Sarrià

"Quan miro enrere sento orgull d’haver nascut i crescut en aquest barri. Per la convivència pacífica dins dels contraris, per la solidaritat i per la cultura compartida i les tradicions revisades"

Els Tabalers de Sarrià celebren 10 anys

Per celebrar l’ocasió, els Tabalers de Sarrià han convidat 10 colles d’arreu de Catalunya per compartir una trobada de percussió a la plaça de Pere Figuera i Serra, en el marc de la Festa Major de Sarrià, el pròxim 11 d’octubre

La Fundació Esmen celebra 35 anys al servei de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies

L’entitat de Barcelona commemora el seu aniversari amb un acte cultural i comunitari el 10 d’octubre a Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí