Publicitat

Detenen a Sarrià un tècnic de datàfons que manipulava els aparells per reingressar-se els diners

L'estafador va fer compres en una cinquantena de comerços valorades en més de 3.500 euros i es feia la devolució dels rebuts al seu compte

Publicat el 24.2.2025 17:35

Societat

El Jardí

Agents de la Policia de la Generalitat i els Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de Sarrià-Sant Gervasi han detingut a Sarrià un home de 30 anys, com a presumpte autor de 97 delictes d’estafes bancàries amb targetes.

Publicitat

El detingut, qui no consta d’antecedents penals, feia compres personals amb targetes bancàries atribuïdes al seu nom. Un cop fet el pagament als comerços, sol·licitava el tiquet de compra. En total, s’ha ingressat en el seu compte més de 3.500 euros i ha afectat una cinquantena de comerços de tota la ciutat.

Publicitat

L’home treballava de tècnic per a una entitat bancària i se n’aprofitava, ja que tenia a la seva disposició altres datàfons, els quals configurava per reingressar-se els diners al seu compte. Per aconseguir-ho, utilitzava les dades del tiquet i realitzava moviments en petites quantitats per tal de no generar sospites.

La investigació va començar arran d’una queixa d’un dels comerços afectats. Els responsables havien observat que després de realitzar vendes amb una targeta, s’havien retornat els rebuts al client sense que aquest hagués fet la devolució dels productes. Els investigadors van poder observar, a través de l’empresa dels aparells i amb la col·laboració de l’entitat bancària, que la targeta pertanyia a un treballador i que constaven els 97 moviments retornats. El detingut ha passat a disposició judicial, la investigació continua oberta i no es descarta que hi hagi més comerços afectats.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers
spot_img

La vegetació del voltant de la parròquia Sant Vicenç de Sarrià

L’església de Sant Vicenç de Sarrià constitueix el centre neuràlgic del barri de Sarrià. Al seu voltant se situen tres places amb nom propi que contenen sengles enjardinaments: la placeta del Roser; la plaça del Consell de la Vila, on se situa la Seu del Districte; i la plaça de Sarrià, flanquejada a ponent per la façana principal de la parròquia i a llevant per la recentment inaugurada Biblioteca J. V. Foix.

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

La sèrie, disponible a Disney+, ofereix una versió ficcionada de Giner, encarnat per Pla, que al llarg de sis episodis acompanya l’espectador en un recorregut dolorós però terapèutic

Èxit al concert solidari del Rotary: Sant Vicenç balla al ritme del Free Choir

La setena edició d'aquest esdeveniment ha portat per lema "Cultivant Noves Oportunitats", a favor del programa Assís Verd

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí