Publicitat

Detingut el presumpte autor de dues agressions sexuals produïdes a Sarrià – Sant Gervasi

Les dues agressions sexuals es van produir el divendres al vespre i al detingut se li imputa un total de cinc delictes

spot_img

Publicat el 25.1.2021 19:13

Societat

Carme Rocamora

Els Mossos d’Esquadra van detenir el dissabte al presumpte autor de dues agressions sexuals a dues dones succeïdes el passat divendres vespre a Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

Segons ha explicat la policia catalana en un comunicat aquest dilluns, a l’home de 32 anys se li imputen un total de cinc delictes: dos d’abusos sexuals i tres d’agressió sexual.

Publicitat

La detenció es va emmarcar en l’operatiu que la Unitat Central d’Agressions Sexuals va establir el dissabte per localitzar l’autor dels dos delictes produïts al districte, i les informacions de les quals disposaven els investigadors revelaven que podia estar implicat en altres fets similars comesos en setmanes anteriors.

Dels delictes comesos a Sarrià – Sant Gervasi, els agents expliquen que es van dur a terme seguint el mateix modus operandi, i a mesura que van avançar les indagacions policials les investigadores van treballar amb la possibilitat que la persona investigada estigués implicada en els altres delictes que havien tingut lloc a Barcelona.

Fruit de la investigació, que a hores d’ara continua oberta, s’ha pogut relacionar l’arrestat amb els altres tres delictes sexuals comesos en les darreres setmanes, tot i que no es descarta que estigui vinculat amb altres fets similars.

El detingut passarà aquest dimecres a disposició judicial.

 

Investiguen una agressió sexual i un abús a dues joves a Sarrià – Sant Gervasi

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers

Ferida de gravetat una jove en caure d’un balcó d’Avenir després de ser agredida per la seva parella

Els Mossos detenen dos homes de 52 i 57 anys per intent d'homicidi i lesions

Detenen a Sarrià un tècnic de datàfons que manipulava els aparells per reingressar-se els diners

L'estafador va fer compres en una cinquantena de comerços valorades en més de 3.500 euros i es feia la devolució dels rebuts al seu compte

Sancionen la discoteca Barroko’s del carrer Aribau per tenir sis treballadors sense contracte

El mateix local d'oci nocturn de Sant Gervasi - Galvany va ser notícia fa un any perquè dos porters van deixar en coma un client
spot_img

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

El teixit social i cultural de Sarrià es mobilitza per Can Raventós

Amb una cercavila festiva, el veïnat insisteix a l'Ajuntament que ha d'aconseguir la permuta total perquè la finca esdevingui un refugi climàtic i casa de cultura popular

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]