Publicitat

Detingut el presumpte autor de dues agressions sexuals produïdes a Sarrià – Sant Gervasi

Les dues agressions sexuals es van produir el divendres al vespre i al detingut se li imputa un total de cinc delictes

spot_img

Publicat el 25.1.2021 19:13

Societat

Carme Rocamora

Els Mossos d’Esquadra van detenir el dissabte al presumpte autor de dues agressions sexuals a dues dones succeïdes el passat divendres vespre a Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

Segons ha explicat la policia catalana en un comunicat aquest dilluns, a l’home de 32 anys se li imputen un total de cinc delictes: dos d’abusos sexuals i tres d’agressió sexual.

Publicitat

La detenció es va emmarcar en l’operatiu que la Unitat Central d’Agressions Sexuals va establir el dissabte per localitzar l’autor dels dos delictes produïts al districte, i les informacions de les quals disposaven els investigadors revelaven que podia estar implicat en altres fets similars comesos en setmanes anteriors.

Dels delictes comesos a Sarrià – Sant Gervasi, els agents expliquen que es van dur a terme seguint el mateix modus operandi, i a mesura que van avançar les indagacions policials les investigadores van treballar amb la possibilitat que la persona investigada estigués implicada en els altres delictes que havien tingut lloc a Barcelona.

Fruit de la investigació, que a hores d’ara continua oberta, s’ha pogut relacionar l’arrestat amb els altres tres delictes sexuals comesos en les darreres setmanes, tot i que no es descarta que estigui vinculat amb altres fets similars.

El detingut passarà aquest dimecres a disposició judicial.

 

Investiguen una agressió sexual i un abús a dues joves a Sarrià – Sant Gervasi

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers
spot_img

El pregó que hauria fet Anna Aguilar-Amat a la Festa Major de Sarrià

"Quan miro enrere sento orgull d’haver nascut i crescut en aquest barri. Per la convivència pacífica dins dels contraris, per la solidaritat i per la cultura compartida i les tradicions revisades"

Els Tabalers de Sarrià celebren 10 anys

Per celebrar l’ocasió, els Tabalers de Sarrià han convidat 10 colles d’arreu de Catalunya per compartir una trobada de percussió a la plaça de Pere Figuera i Serra, en el marc de la Festa Major de Sarrià, el pròxim 11 d’octubre

La Fundació Esmen celebra 35 anys al servei de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies

L’entitat de Barcelona commemora el seu aniversari amb un acte cultural i comunitari el 10 d’octubre a Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí