Publicitat

Dos porters d’una discoteca de Galvany deixen en coma un client

Segons ha avançat l'Ara els dos treballadors, del local Barroko's i amb antecedents policials, es troben en llibertat amb càrrecs després de ser detinguts

spot_img

Publicat el 16.1.2024 12:02

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra van detenir dimarts passat dos porters de la discoteca Barroko’s del carrer Aribau, entre la Travessera de Gràcia i l’avinguda Diagonal, per haver agredit greument un client de 35 anys, segons ha avançat l’Ara. A hores d’ara, han quedat en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial i acollir-se al dret a no declarar.

Publicitat

Els fets van passar el 10 de desembre i la víctima va quedar en coma després de rebre un fort cop de puny i caure a terra. El jove va estar dues setmanes a l’UCI fins que va despertar-se i encara s’estan avaluant les seqüeles que podria patir a causa de les lesions, segons detalla el mateix mitjà.

Publicitat

La versió dels testimonis, clau pels Mossos

L’escena no la va gravar cap càmera de seguretat i la Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sarrià-Sant Gervasi l’ha hagut de reconstruir a partir de diversos testimonis. La versió que tenen és que els porters van voler fer fora el jove del local i, un cop a la sortida, un d’ells li va clavar un fort cop de puny al cap. En caure, la víctima es va donar un nou cop de cap contra la vorera i una ambulància el va portar a l’hospital inconscient.

Segons el diari, la investigació policial encara no ha pogut aclarir per què els controladors d’accés van expulsar la víctima del local. Segons els testimonis, el primer a colpejar va ser un dels porters i la víctima en cap moment s’hi va poder tornar. Fonts coneixedores dels fets descarten que hi hagués un conflicte previ entre els treballadors de la discoteca i el jove, i precisen que la víctima té un perfil molt poc problemàtic.

Antecedents policials dels dos porters de discoteca

En canvi, segons ha avançat l’Ara, els dos porters detinguts, de 40 i 29 anys, tenen antecedents policials, i un dels dos és conegut per la policia pel mateix delicte pel qual ara l’han tornat a detenir: lesions. Si bé només hi hauria un autor material de l’agressió, a tots dos se’ls responsabilitza d’un delicte de lesions.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers

Ferida de gravetat una jove en caure d’un balcó d’Avenir després de ser agredida per la seva parella

Els Mossos detenen dos homes de 52 i 57 anys per intent d'homicidi i lesions

Detenen a Sarrià un tècnic de datàfons que manipulava els aparells per reingressar-se els diners

L'estafador va fer compres en una cinquantena de comerços valorades en més de 3.500 euros i es feia la devolució dels rebuts al seu compte
spot_img

El temps de les cireres

"La proliferació del columnisme com a mitjà per guanyar-se la vida de molts escriptors a casa nostra em semblava de fet un dels motius principals pels quals no havíem desenvolupat un assagisme respectable com el d’altres països europeus": la columna d'Aitor Romero Ortega

Sant Joan 2025 a Sarrià-Sant Gervasi: consulta el programa

El Farró, Sarrià i el Rectoret organitzen sopars, concerts i fogueres per a la nit més curta de l'any

Aquests són els patis escolars de Sarrià-Sant Gervasi que obren durant l’estiu

Formen part dels 44 centres públics de Barcelona que oferiran espais de joc obert i refugi climàtic fins al 31 d’agost.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]