Publicitat

Dotze detinguts pels robatoris a menors en entorns escolars de Sarrià-Sant Gervasi

Tenen entre 16 i 21 anys i molts d'ells són lladres multireincidents que van passar de robar a turistes a menors

spot_img

Publicat el 7.4.2021 14:18

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana han detingut en els últims mesos un total de 12 joves d’entre 16 i 21 anys com a presumptes autors dels robatoris a menors en entorns escolars de Sarrià – Sant Gervasi. 

Segons ha avançat Betevé, molts dels detinguts són lladres multireincidents que a causa de la covid-19 han passat de robar a turistes a joves menors.

Publicitat

Arran dels robatoris que hi va haver durant els mesos d’hivern, la policia catalana i la barcelonina van posar en marxa set dispositius específics amb agents de paisà i altres d’uniformats.

Els Mossos afirmen que ara la situació s’ha normalitzat gràcies a l’augment de la presència policial a la zona i a les tasques de prevenció que s’han fet en col·laboració amb les escoles.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Detinguts tres lladres per robar en pisos de Sarrià-Sant Gervasi col·locant marcadors a les portes

Els Mossos els van enxampar 'in fraganti' i van poder recuperar un rellotge valorat en 23.000 euros

Colau denuncia a la Fiscalia les proclames nazis a la Bonanova

El fill del candidat de Vox a Barcelona va ser denunciat pels Mossos per portar una porra extensible a la manifestació de dijous passat, segons ha avançat Nació
spot_img

La desolació del “western” llatinoamericà: Páramo herido, de Fabio Neri

Una novel·la que subverteix els codis del gènere clàssic per radiografiar les cicatrius del colonialisme

Mariona Sodupe: “Els químics són els arquitectes de la matèria, perquè dissenyen i sintetitzen molècules amb propòsits concrets per millorar-nos la vida”

La investigadora en química teòrica, veïna de Sarrià, parla en aquesta entrevista de simulacions moleculars, intel·ligència artificial i dels reptes actuals de la recerca i la universitat

Una revista francesa de decoració “art nouveau” va ser font d’inspiració per decorar la Casa Tosquella

L'article que va inspirar aquesta pintura va ser editat l'any 1905, on es poden observar tres peces dissenyades per Maurice Dufrêne

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí