Publicitat

El CP Sarrià debutarà a Primera Catalana contra el Viladecans i jugarà el derbi contra l’Europa B

L'equip més antic de la Vila de Sarrià jugarà per primera vegada a Primera Catalana, en una fita històrica

spot_img

Publicat el 19.7.2022 21:31

Esports

Sergi Alemany

El CP Sarrià, l’equip de futbol més antic de l’antiga Vila de Sarrià fundat el 1952, competirà la temporada 2022/2023 a Primera Catalana fent història. Mai abans el club havia assolit aquest nivell de professionalitat. El primer cap de setmana d’octubre l’afició sarrianenca s’haurà de desplaçar al camp de la UD Viladecans per viure el primer partit en aquesta nova categoria. Així ho ha marcat el calendari sortejat per la Federació Catalana de Futbol. També s’estenarà a la banqueta el nou entrenador, J. A. Vargas, que pren el relleu a Alberto López, amb qui el club ha decidit “de mutu acord” separar els camins, segons l’entitat.

Publicitat

El CP Sarrià s’enfrontarà en la jornada 13 al filial del CE Europa, en l’únic derbi de la ciutat que oferirà el grup 3 de Primera Catalana, on han quedat enquadrats els sarrianencs. Això serà el segon cap de setmana de gener, i en la segona volta es veuran les cares al Nou Sardenya, amb el CP Sarrià com a visitant, el segon cap de setmana de maig, en la jornada 28.

Publicitat
Recepció al CP Sarrià al balcó de la Seu del Districte © Ajuntament de BCN

El grup 3 de Primera Catalana té 16 equips i es disputaran 30 jornades de competició. El CP Sarrià tancarà la lliga, i la primera volta del calendari, al camp del Can Vidalet. 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El CE Europa, entre l’espasa i la paret per la norma de gespa natural a Primera RFEF

L’Ajuntament i el club proposen les pistes esportives de gespa natural de Can Dragó com a camp alternatiu en cas de no poder acabar la temporada al Nou Sardenya

BAMBA: Quan la solidaritat i l’esport transformen vides

L’ONG vinculada al CP Sarrià que ofereix educació, alimentació i la possibilitat de practicar esport a infants de Kènia

CP Sarrià, un club amb cor de dona

Puri Romero i Carme Farré impulsen el futbol femení amb un projecte que aposta per la igualtat

Pere Romeu, el nou entrenador del Barça femení amb un passat al CP Sarrià

El nou tècnic blaugrana va ser jugador i entrenador al club degà del futbol a la vila de Sarrià
spot_img

El CE Europa, entre l’espasa i la paret per la norma de gespa natural a Primera RFEF

L’Ajuntament i el club proposen les pistes esportives de gespa natural de Can Dragó com a camp alternatiu en cas de no poder acabar la temporada al Nou Sardenya

Barcelona homenatja els alcaldes de l’etapa democràtica amb la Medalla d’Or 

Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias i Ada Colau reben la màxima distinció de la ciutat en un acte marcat per homenatges i alguna tensió

Poqueta cosa

El relat d'Elsa Corominas

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]