Publicitat
spot_img

(MICRO)CONSULTORI de la Marta Royo: Tinc una idea

Va reflexionar sobre la idea i va veure que podia ser viable i rendible, però el concepte que tenia al cap s’havia de convertir en projecte

Publicat el 21.1.2020 7:00

Microconsultori

Marta Royo Espinet – Mosaiking Comunicació

La Beth era biòloga. Després d’abandonar per voluntat pròpia la gran empresa multinacional de cosmètica natural on portava treballant més de 10 anys, va decidir deixar-ho tot i dedicar-se a allò que l’apassionava, la nutrició i les persones. Volia fer realitat el somni que tenia des de petita: tenir el seu negoci, la seva pròpia marca.

De nutricionistes, n’hi ha moltes. “Com ho puc fer per ser una nutricionista diferent”, pensava… Fins que va tenir una gran idea: convertir-se en una nutricionista per solucionar consultes senzilles a través d’un blog: hàbits, receptes, trucs, bons costums, coccions, aliments… I tot això, fer-ho a distància. La Beth seria una nutricionista online, una nutricionista digital.

Publicitat

Va reflexionar sobre la idea i va veure que podia ser viable i rendible. Però el concepte que tenia al cap s’havia de convertir en projecte, i per això l’havia d’estudiar: calia reflexionar i donar-li forma. Tot seguit se li van acudir un seguit de preguntes…

  •     Què diria de la seva marca?
  •     Com definiria, en un parell de frases, la seva missió?
  •     Com seria el seu client ideal?
  •     Quins serien els seus serveis?
  •     Com establiria la seva política de preus?
  •     De quina manera hi arribaria? Podria anunciar-me a El Jardí de Sant Gervasi i Sarrià?
  •     Com transmetria el seu projecte al mercat?
  •     Quin seria el seu missatge clau a comunicar?

El que li vaig proposar…

Tenia un producte diferencial. Un blog amb consultes senzilles online, tipus consultori express. Li vaig recomanar que estudiés bé el seu perfil de client, el preu que havia de tenir el servei que oferís (potser podria definir diferents tipologies de servei, de més senzill a més complet, amb preus diferents naturalment), que reflexionés sobre què dir –nom i eslògan-, preferentment diferencial i únic. I, sobretot, que pensés en una bona creativitat per llançar el projecte al mercat. Com dir-ho, notori i creatiu! No és el mateix informar que comunicar!

Amb la il·lusió que tenia, l’experiència en el sector i la seva formació, segur que el seu projecte aviat es faria realitat i seria un èxit.

 A Mosaiking Comunicació les històries acaben bé. Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a relatar la teva història www.mosaiking.com

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Publicitat amb propòsit: i si les marques també fessin barri?

"La publicitat no ha de ser només una eina per vendre. Pot –i hauria de– ser una eina per construir": l'opinió de Marta Royo

Sarrià, una marca-barri

"Sarrià ho té tot per ser una marca, perquè ja té una identitat pròpia, uns valors i una personalitat única que la diferencia dels altres barris de Barcelona", per Marta Royo Espinet

Veure la llum, per Marta Royo

La comunicació ha estat, durant molt de temps, la gran assignatura pendent al sector industrial

Del producte a la marca… i al mercat

"Per llançar una marca al mercat, cal crear-ne primer la imatge i, després, donar-la a conèixer triant molt bé com arribar al consumidor", per Marta Royo
spot_img

Una exposició a la Fundació Rocamora tanca els actes del 150è aniversari del naixement d’Isabel Llorach

La mostra, comissariada per Javier Baladia, té lloc del 12 de desembre de 2025 al 12 de febrer de 2026

Un 50% de visitants menys: Can Calopa pateix les restriccions contra la pesta porcina

Malgrat la prohibició d’accedir al medi natural del parc, l’entrada a la masia a través de la carretera BV-146 es manté oberta i segura

Districte reconeix que la negociació per salvar Can Raventós és “molt complicada”

Maria Eugènia Gay, després de mesos de negociació, admet que la promotora no vol renunciar als seus drets, cosa que complica la solució al conflicte

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí