Publicitat

(MICRO)CONSULTORI de la Marta Royo: Tinc una idea

Va reflexionar sobre la idea i va veure que podia ser viable i rendible, però el concepte que tenia al cap s’havia de convertir en projecte

spot_img

Publicat el 21.1.2020 7:00

Microconsultori

Marta Royo Espinet – Mosaiking Comunicació

La Beth era biòloga. Després d’abandonar per voluntat pròpia la gran empresa multinacional de cosmètica natural on portava treballant més de 10 anys, va decidir deixar-ho tot i dedicar-se a allò que l’apassionava, la nutrició i les persones. Volia fer realitat el somni que tenia des de petita: tenir el seu negoci, la seva pròpia marca.

Publicitat

De nutricionistes, n’hi ha moltes. “Com ho puc fer per ser una nutricionista diferent”, pensava… Fins que va tenir una gran idea: convertir-se en una nutricionista per solucionar consultes senzilles a través d’un blog: hàbits, receptes, trucs, bons costums, coccions, aliments… I tot això, fer-ho a distància. La Beth seria una nutricionista online, una nutricionista digital.

Publicitat

Va reflexionar sobre la idea i va veure que podia ser viable i rendible. Però el concepte que tenia al cap s’havia de convertir en projecte, i per això l’havia d’estudiar: calia reflexionar i donar-li forma. Tot seguit se li van acudir un seguit de preguntes…

  •     Què diria de la seva marca?
  •     Com definiria, en un parell de frases, la seva missió?
  •     Com seria el seu client ideal?
  •     Quins serien els seus serveis?
  •     Com establiria la seva política de preus?
  •     De quina manera hi arribaria? Podria anunciar-me a El Jardí de Sant Gervasi i Sarrià?
  •     Com transmetria el seu projecte al mercat?
  •     Quin seria el seu missatge clau a comunicar?

El que li vaig proposar…

Tenia un producte diferencial. Un blog amb consultes senzilles online, tipus consultori express. Li vaig recomanar que estudiés bé el seu perfil de client, el preu que havia de tenir el servei que oferís (potser podria definir diferents tipologies de servei, de més senzill a més complet, amb preus diferents naturalment), que reflexionés sobre què dir –nom i eslògan-, preferentment diferencial i únic. I, sobretot, que pensés en una bona creativitat per llançar el projecte al mercat. Com dir-ho, notori i creatiu! No és el mateix informar que comunicar!

Amb la il·lusió que tenia, l’experiència en el sector i la seva formació, segur que el seu projecte aviat es faria realitat i seria un èxit.

 A Mosaiking Comunicació les històries acaben bé. Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a relatar la teva història www.mosaiking.com

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Publicitat amb propòsit: i si les marques també fessin barri?

"La publicitat no ha de ser només una eina per vendre. Pot –i hauria de– ser una eina per construir": l'opinió de Marta Royo

Sarrià, una marca-barri

"Sarrià ho té tot per ser una marca, perquè ja té una identitat pròpia, uns valors i una personalitat única que la diferencia dels altres barris de Barcelona", per Marta Royo Espinet

Veure la llum, per Marta Royo

La comunicació ha estat, durant molt de temps, la gran assignatura pendent al sector industrial

Del producte a la marca… i al mercat

"Per llançar una marca al mercat, cal crear-ne primer la imatge i, després, donar-la a conèixer triant molt bé com arribar al consumidor", per Marta Royo
spot_img

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]