Dimecres 24, abril 2024
16 C
Sant Gervasi
15.9 C
Sarrià
Publicitat

(MICRO)CONSULTORI de la Marta Royo: Tinc una idea

Va reflexionar sobre la idea i va veure que podia ser viable i rendible, però el concepte que tenia al cap s’havia de convertir en projecte

Publicat el [wpdts-custom start="post-created" format="j.n.Y G:i"]

Microconsultori

Marta Royo Espinet – Mosaiking Comunicació

La Beth era biòloga. Després d’abandonar per voluntat pròpia la gran empresa multinacional de cosmètica natural on portava treballant més de 10 anys, va decidir deixar-ho tot i dedicar-se a allò que l’apassionava, la nutrició i les persones. Volia fer realitat el somni que tenia des de petita: tenir el seu negoci, la seva pròpia marca.

Publicitat

De nutricionistes, n’hi ha moltes. “Com ho puc fer per ser una nutricionista diferent”, pensava… Fins que va tenir una gran idea: convertir-se en una nutricionista per solucionar consultes senzilles a través d’un blog: hàbits, receptes, trucs, bons costums, coccions, aliments… I tot això, fer-ho a distància. La Beth seria una nutricionista online, una nutricionista digital.

Publicitat

Va reflexionar sobre la idea i va veure que podia ser viable i rendible. Però el concepte que tenia al cap s’havia de convertir en projecte, i per això l’havia d’estudiar: calia reflexionar i donar-li forma. Tot seguit se li van acudir un seguit de preguntes…

  •     Què diria de la seva marca?
  •     Com definiria, en un parell de frases, la seva missió?
  •     Com seria el seu client ideal?
  •     Quins serien els seus serveis?
  •     Com establiria la seva política de preus?
  •     De quina manera hi arribaria? Podria anunciar-me a El Jardí de Sant Gervasi i Sarrià?
  •     Com transmetria el seu projecte al mercat?
  •     Quin seria el seu missatge clau a comunicar?

El que li vaig proposar…

Tenia un producte diferencial. Un blog amb consultes senzilles online, tipus consultori express. Li vaig recomanar que estudiés bé el seu perfil de client, el preu que havia de tenir el servei que oferís (potser podria definir diferents tipologies de servei, de més senzill a més complet, amb preus diferents naturalment), que reflexionés sobre què dir –nom i eslògan-, preferentment diferencial i únic. I, sobretot, que pensés en una bona creativitat per llançar el projecte al mercat. Com dir-ho, notori i creatiu! No és el mateix informar que comunicar!

Amb la il·lusió que tenia, l’experiència en el sector i la seva formació, segur que el seu projecte aviat es faria realitat i seria un èxit.

 A Mosaiking Comunicació les històries acaben bé. Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a relatar la teva història www.mosaiking.com

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 35€ l'any
PDF + PAPER per 50 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.