Publicitat

Els Castellers de Sarrià estrenen camisa a la Festa Major després de 14 anys

spot_img

Publicat el 8.10.2018 16:48

Notícies de Sarrià

Juanjo Compairé

La vila de Sarrià torna a tenir colla pròpia de castellers. A la plaça de Sant Jaume durant les festes de la Mercè, els nostres castellers  es van guanyar el dret a lluir camisa pròpia com a colla consolidada. I ara s’han presentat com a tals a la Festa Major de Sarrià, el matí del dissabte 6 d’octubre.

Publicitat

Lliurament de la camisa

Publicitat

La jornada castellera ha començat amb una cercavila de les tres colles presents: els castellers de Sarrià, els de Rubí i els de Barcelona, que han actuat com a “padrins” dels primers. La cercavila des de la plaça de Sarrià ha confluït a la plaça del Consell de la Vila, on s’ha desenvolupat la jornada.

Després que les 3 colles fessin els pilars d’entrada, es va fer entrega d’una camisa de la colla de Sarrià, de color vi amb una petxina brodada a l’esquena, al Jordi Martí, regidor president del districte de Sarrià- Sant Gervasi. Martí ha respost breument agraïnt el gest que, ha dit, “restarà sempre en la memòria”.

Els castellers de Sarrià recuperen, doncs, el color de camisa de l’antiga colla, afegint-hi el detall de la petxina, símbol sarrianenc per excel·lència.

La jornada

Un matí esplendent ha vist una lluïda exhibició de les colles. Les rondes posteriors han seguit aquest guió:

@CdSarrià pd4, id4d6, 4d6a, 3d6a, id4d6, i4d6

@CdBCN pd4cam, 2pd4, 3d7, 4d7a, 4d7

@Castellers Rubí pd4, 3d6, id4d6, 3d6a

L’any passat, la colla de Sarrià, que tenia menys d’un any, ja va participar a la diada de la Festa Major portant a la plaça el 3d6, que van descarregar al tercer intent. Un any després, la colla ha fet un important salt.

Un nombrós públic ha seguit la jornada. Un magnífic matí de dissabte de Festa Major. Una diada que quedarà en la nostra memòria com la “posada de llarg” de la nostra colla de castellers.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

“Fer castells és un petit miracle”

Conversa amb Eduard Novell i Dani Ortiz, cap de colla i president dels Castellers de Sarrià

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf

El Jardi 113, gener de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/02/El_Jardi_113_gener2025.pdf
spot_img

Temps de cireres, temps de lectura

Amb la calor i les vacances també tornen els matins a la piscina, les tardes llargues i el temps per llegir: aquí tens les recomanacions literàries de la Casa Usher

L’Ajuntament tanca la porta a la proposta veïnal per la Buenos Aires: només podrà ser allotjament temporal d’emergència

La plataforma de Vallvidrera en defensa de la Casa insisteix que la normativa que permet el doble ús: assistencial i dotacional

Les crítiques al pacte d’inversions del PSC-ERC copsen el Consell Plenari: “Paper mullat”

El veïnat reclama més refugis climàtics, no retirar el sistema de porta a porta a Sarrià, millores en la mobilitat i, un cop més, aturar el pipicà a Doctor Hahnemann

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]