Publicitat

Veïns de La Bonanova demanen que s’arregli la Plaça Rosa Sabater

Publicat el 31.10.2017 15:40

Notícies de Sant Gervasi

Carme Rocamora (@CarmeCRS)

Diversos veïns i usuaris de la plaça Rosa Sabater, situada al barri de la Bonanova, sol·liciten que s’iniciïn les oportunes mesures de rehabilitació de l’espai que consideren que està abandonat i en un estat deplorable des de fa més de dos anys.

La iniciativa, conduïda principalment per Jordi Torras, veí del barri, es va iniciar a principis d’estiu i ha consistit en fer un anàlisi de l’estat de la plaça i una recollida de firmes per posteriorment enviar-les al regidor del districte. De moment, no han parlat amb cap conseller, amb cap institució ni s’han posat en contacte amb l’associació de veïns, tot i que no descarten aquestes opcions.

Publicitat

Els veïns consideren que la plaça no compleix les normatives aprovades per l’Ajuntament corresponents a l’Ordenança d’Àrees d’Esbarjo de Gossos (AEG) aprovada el juliol de 2014, així com la resta de la plaça, que es troba en un estat que titllen de “lamentable”. A l’espai d’esbarjo de gossos, el tancament metàl·lic està trencat i a més a més no té l’alçada reglamentària. També falta l’abeurador i jocs per a gossos i l’espai és reduït i petit. Per altra banda, els arbres es troben sense protectors als troncs i els bancs de fusta estan descalçats, la paperera oxidada i hi ha filtracions d’aigua que plogui o no, provoquen zones de fang.

Per altra banda, els accessos són complicats, perquè el terra està ple de solcs i esvorancs. També les escales i graons estan descalçats, desnivellats i aixecats i l’accés per discapacitats o bé per pares i mares amb cotxet per nens és impossible.

Pel que fa a la vegetació, es queixen de la falta de poda, de les plantes seques per falta de rec, la invasió i barreja descontrolada de diferents especies botàniques, amb males herbes. Finalment, demanen també que s’arregli la font pública, que està bruta, i que l’espai de jocs infantils es reformi.

 

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

“La cuina vegetariana de sempre”: el nou llibre de fra Valentí

La cuina vegetariana tradicional, fruit de les necessitats i de la cultura ancestral del país, ens pot ajudar a ser més prudents en el menjar

Cloenda de l’Any Isabel Llorach

El tancament de l'any ha sigut també una cloenda d’aquella Barcelona que mai no tornarà i que només podem recordar amb nostàlgia

Allau de retrets al Govern socialista en un ple extraordinari pels incompliments

Maria Eugènia Gay acusa l'oposició de difondre "falsedats" després d'una sessió impulsada per Junts amb un xoc de relats evident

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí