Publicitat

Ensurt a l’avinguda del Tibidabo amb la caiguda d’una branca sobre una moto i un autobús

El cablejat del Tramvia Blau i el sostre del vehicle de TMB han evitat el que podia haver estat una tragèdia

Publicat el 31.5.2024 18:26 · Actualitzat el 2.6.2024 9:30

Societat

El Jardí

Ensurt en majúscules a l’avinguda del Tibidabo, amb la caiguda d’una gran branca d’un arbre sobre un autobús de TMB i una moto que circulaven en sentit muntanya, sense cap ferit greu.

Ha passat poc després de les 17 h de la tarda, en horari de sortida de les escoles, quan la branca s’ha trencat i ha quedat suspesa sobre el sostre d’un bus de la línia 196 i el cablejat del Tramvia Blau, actualment sense servei.

Publicitat

Segons ha explicat a la xarxa social X el periodista de la SER, Sergi Caballero, el conductor de l’autobús ha sortit corrent a abraçar el motorista. “Si no arriba a ser pel bus, l’arbre t’hagués rebentat”, li ha dit.


Des de Junts, ja han anunciat que demanaran la revisió de tots els arbres de l’avinguda del Tibidabo i l’entorn.
https://twitter.com/JuntsXCatSSTG/status/1796570793633276307?t=noYiKWy8TOcinlWNOMLXBg&s=08
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Què és un arbre?

"Estigueu amb els peus ben plantats a terra i creixent cap al cel", escriu Vilalta

On pots portar l’arbre de Nadal per a reciclar-lo a Sarrià-Sant Gervasi?

Fins al 17 de gener, l'Ajuntament habilita una vintena de punts de recollida al districte

Les queixes sobre la mobilitat amb transport públic centren el Consell de Barri de la Bonanova

Adaptar el disseny dels autobusos per a la gent gran, reduir el temps d’espera a la parada i situar panells informatius són algunes de les demandes veïnals

Èxit a l’avinguda del Tibidabo per recordar la Copa Tibidabo de motor i l’absència del Tramvia Blau

Milers de persones han celebrat aquest dissabte la història del motor en una jornada reivindicativa del patrimoni de la mobilitat
spot_img

El gaig blau: característiques i curiositats

És una de les aus més espectaculars que cria al nostre país, però l'ús de plaguicides i la pèrdua de cavitats naturals on nidificar ha limitat molt la seva expansió

Martí Galbis i Alonso-Cuevillas, dos veïns de Sarrià – Sant Gervasi que aspiren a ser l’alcaldable de Junts a Barcelona

Els dos candidats -un proper a Trias i l'altre a Puigdemont- competiran a les primàries del partit, on es decidirà el cap de llista per a les eleccions municipals del 2027

El malestar per les macroobres al districte copsa el plenari a un any de les eleccions

Maria Eugènia Gay afirma que les actuacions "ara són un inconvenient, però amb perspectiva de futur són un benefici i una riquesa"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí