Publicitat
spot_img

Festes de Sant Vicenç a Sarrià: el programa amb totes les activitats

Hi ha una quinzena d'activitats previstes del 25 al 28 de gener començant per un sopar popular amb concurs de truites que s'incorpora al programa

Publicat el 28.1.2024 6:00

Societat

El Jardí

Del 25 al 28 de gener, el barri de Sarrià celebra la Festa Major d’Hivern coincidint amb la festivitat de Sant Vicenç (22 de gener), patró de l’antiga vila. Aquest 2024, la comissió de festes de Sant Vicenç ha programat una quinzena d’activitats, la primera d’elles amb inscripció prèvia.

Les conegudes com a Festes de Sant Vicenç són sempre una oportunitat per gaudir de les primeres actuacions de l’any de les colles de cultura popular sarrianenques, que surten al carrer per exhibir múscul.

Publicitat

Programa de la Festa de Sant Vicenç

Dijous 25 de gener
20 h Sopar popular amb concurs de truites i karaoke a la plaça del Consell de la Vila *Per aquesta activitat, cal inscripció prèvia

Divendres 26 de gener
19.30 h Corre’art a la plaça dels Xiprers
22 h Concert del grup de versions Bossonaya a la plaça del Consell de la Vila
23.30 h Concerts de Mika The Dog i PD Tubbies a la plaça del Consell de la Vila

Dissabte 27 de gener
12 h Pregó itinerant a la plaça de Sarrià
13 h Taller infantil i vermut a la plaça del Consell de la Vila
17 h Xocolatada amb els Cracs d’Andi a la plaça del Consell de la Vila
18.45 h Tabalada a la plaça de Sarrià
19.30 h Correfoc amb inici a la plaça de Sant Vicenç
21.30 h Concerts de Ritwoall, Bismarck i PD Lady Gara a la plaça del Consell de la Vila

Diumenge 28 de gener
12 h Cercavila amb inici a la plaça del Consell de la Vila
13.30 h Homenatge a Xavier Estrada a la plaça del Consell de la Vila
14 h Dinar popular a la plaça del Consell de la Vila
16 h Quinto a la plaça del Consell de la Vila
spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festes de Sant Vicenç a Sarrià 2025: el programa amb totes les activitats

Del 23 al 26 de gener hi ha una quinzena d'activitats previstes, que enguany comencen amb el toc de campanes

Les imatges d’unes festes de Sant Vicenç que han tret els sarrianencs al carrer

Fotogaleria de la cercavila de colles de cultura popular del diumenge 28 de gener

Festa Major d’hivern de Sarrià 2023

Del 20 al 22 de gener la vila celebra les Festes de Sant Vicenç
spot_img

Els 10 articles més llegits d’El Jardí: el que ha despertat l’interès dels lectors durant el 2025

Habitatge, memòria, convivència i identitat: els temes que han marcat l’agenda informativa de Sarrià-Sant Gervasi

Cavalcades de Reis a Sarrià-Sant Gervasi 2026: tota la programació

Els barris s'ompliran d'il·lusió amb recollides de cartes, l'entrega del pa i la sal a ses Majestats, i les cavalcades

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí