Publicitat
spot_img

Graduada la primera promoció del Campus de l’Experiència UIC

Han completat els tres anys del cicle un total de 40 alumnes, bona part d'ells de Sarrià i Sant Gervasi

Publicat el 6.7.2022 9:00

Societat

Enric Móra

El dimarts 14 de juny, es va graduar la primera promoció del Programa Sènior en Cultura, Ciència i Societat del Campus de l’Experiència de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC). Han completat els tres anys del cicle un total de 40 alumnes, que han cursat 52 matèries, han entregat 39 treballs de recerca en grup, i han fet 37 sortides culturals, viatges, exposicions d’art, coral i teatre. Molts d’ells són veïns de Sarrià i de Sant Gervasi.

L’acte va tenir lloc a l’Aula Magna de la Universitat Internacional de Catalunya i va ser presidit pel rector Alfonso Méndiz, el director del Campus Jordi Miralbell. El padrí va ser el doctor Leopoldo Abadía, molt conegut per les seves aparicions en els mitjans de comunicació i els seus llibres sobre la crisi econòmica, en molts casos bestsellers.

Publicitat

Els estudiants van estar acompanyats per fills, nets i els 113 alumnes dels cursos inferiors -32 del nou campus a l’Arboç, al Penedès- en el moment de recollir els diplomes.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una etapa activa i plena d’activitat: Dia Internacional de la Gent Gran

"Afavorir una vida social rica, participar de manera compromesa en l'entorn i promoure l’autonomia el màxim temps possible són elements essencials perquè les persones grans se sentin valorades, escoltades i implicades"

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Quan Nadal em torna a trobar 

El relat de Maria Àngels Viladot

Retrat del carrer Saragossa a través de les seves botigues als anys 30

El clàssic colmado petit i atapeït; la farmàcia amb els bolados, el sucre candi i els remeis casolans; o la lleteria, amb els matons i les merengues, la bravada de vaca, el munt d’estris per servir la llet i la imatge de la quitxalla fent giravoltar la lletera plena pel carrer

Uns Pastorets feministes i empoderats: l’espectacle de Vallvidrera torna a triomfar per Nadal

Aquest any, en la 24a edició, s'ha mostra un canvi generacional on es dona protagonisme als més petits i a les dones de 50 anys, que decideixen emprendre un viatge per trobar-se a si mateixes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí