Publicitat

Isona Passola es convertirà en la primera presidenta de l’Ateneu Barcelonès

Es tractarà de la junta directiva de l'Ateneu amb més presència femenina en els 160 anys d'història de la institució

spot_img

Publicat el 3.2.2021 11:47

Societat

El Jardí

La sarrianenca Isona Passola es convertirà en la primera dona presidenta de l’Ateneu Barcelonès. Segons ha informat Nació Digital, la directora i guionista ha presentat una candidatura que no haurà d’anar a eleccions perquè ha estat l’única llista presentada.

Publicitat

L’actual presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català, càrrec que li toca abandonar aquest any, es presenta per succeir en el càrrec a l’historiador Jordi Casassas. En l’equip de Passola, que es donarà a conèixer al complet el 23 de març, hi figuren com a vicepresidents l’escriptora Lluïsa Julià, que dirigirà l’activitat cultural; Genís Roca, expert en transformació digital que gestionarà la vicepresidència econòmica de l’entitat, i el tecnoantropòleg Ricard Faura serà el nou secretari de l’Ateneu.

Publicitat

https://twitter.com/isonapassola/status/1356929227245953024?s=20

A través de Twitter l’entitat ha confirmat que es tractarà de la junta directiva amb més presència femenina en els 161 anys d’història de la institució.

És el primer cop en més de vint anys que l’Ateneu Barcelonès no viurà unes eleccions disputades.

Isona Passola: “Les escoles públiques han salvat la cultura popular a Sarrià”

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Torre Avenir de la finca Muñoz Ramonet serà la nova seu de l’Acadèmia del Cinema Català

Les obres de rehabilitació, que costaran 2,8 milions d'euros, estan previstes a partir del setembre de 2026; l'acord s'inscriu en el procés de redefinició dels usos del conjunt de la finca perquè sigui un espai cultural de projecció nacional

Isona Passola rep el Premi d’Honor del BCN Film Fest

La productora i directora de cinema sarrianenca veu reconegut el seu treball com a presidenta al capdavant de l'Acadèmia del Cinema Català

Helena San Martín Cervera, nova presidenta del CT Barcino

Helena San Martín és la primera dona que presideix el Club Tennis Barcino

Isona Passola: “Les escoles públiques han salvat la cultura popular a Sarrià”

'El Jardí' entrevista a la veïna de Sarrià i actual presidenta de l'Acadèmia del Cinema Català
spot_img

Tres dies de portes obertes inauguren els actes pel 700è aniversari del Monestir de Pedralbes

Acompanyat d'Illa i Gay, l'alcalde Jaume Collboni reivindica el Monestir de Pedralbes com a "part de l'ànima de Barcelona"

Atlàntic

"M’agrada la possibilitat de perdre’m dintre d’una pel·lícula o d’un llibre i que no m’estiguin agafant de la maneta tota l’estona": l'opinió d'Aitor Romero Ortega

La Drogueria Rovira de Galvany suma un prestigiós premi internacional

El guardó nacional dels Global Innovation Awards és l'últim d'una llarga llista de reconeixements per a l'emblemàtic establiment

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí