Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

La Gleva reprograma ‘Black & Blue’, l’obra que va marcar el retorn del públic als teatres

L'obra, pensada per anar-hi amb la família, es va representar al Teatre la Gleva a finals de juny del 2020 suposant el retorn del públic als teatres de Barcelona

Publicat el 8.10.2021 11:45 · Actualitzat el 8.10.2021 11:49

Cultura

El Jardí

‘Black & Blue’, l’obra que el Teatre la Gleva va portar dalt de l’escenari el juny de l’any passat, convertint-la en la primera representació teatral a Barcelona des de l’inici de la pandèmia, torna ara els matins del cap de setmana d’octubre en aquesta sala del Farró. Ho fa des del dia 9 d’octubre i fins al 31, els dissabtes i diumenges a les dotze del migdia, ja que és una obra pensada per poder gaudir amb tota la família.

Ricardo Cornelius i Cristi Garbo són Black and Blue, dos clowns que juguen a ser músics. O és a l’inrevés? En tot cas són una parella de còmics que ens porten al teatre dels orígens, aquell sorgit al carrer o a les sales de concert on es fumava i bevia mentre hom sentia cantar. Una barreja original de pantomima, cabaret i de circ.

Publicitat

Les entrades per aquest espectacle ja estan a la venda.

Torna el teatre a la ciutat entre somriures i catarsi col·lectiva a La Gleva

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Teatres del Farró obre les seves portes amb una comèdia de Virginia Woolf mai estrenada a l’estat espanyol

La nova sala, polivalent i amb capacitat per 250 persones, estrena per primera vegada Freshwater

Neix un pol artístic gestionat per la Gleva: Teatres del Farró

El teatre farronenc obrirà un nou espai escènic que s'ubicarà a la plaça de Mañé i Flaquer la tardor de 2025

‘El nebot de Rameau’ converteix el diàleg de Diderot en una sàtira sobre el compromís social

La Gleva estrena l’obra de teatre dirigida per Ramon Simó, que es podrà veure fins al 26 de gener

Tangos en homenatge a Cunillé i altres propostes escèniques: el programa de la Gleva fins a final d’any

'Les bacants', d'Albert Arribas o 'Otel·lo', de Josep Pere Peyró són algunes de les obres que es podran veure
spot_img

L’esvoranc de l’L9 ha afectat 300 veïns i una setantena es troben allotjats en hotels de Sant Gervasi

El Punt d’Informació Ciutadana ubicat al Centre Cívic Vil·la Florida, habilitat el mateix dia de la incidència, romandrà obert fins que es produeixi el retorn als habitatges

Les recomanacions de la Casa Usher per aquest estiu

Un recull de llibres ideals per ser els millors companys de viatges d'aquestes vacances, tria la teva pròxima aventura, busca una bona ombra i comença a gaudir!

Casa al carrer de Pomaret, 14: característiques i curiositats

El carrer santgervasienc conserva un conjunt de cases modernistes construïdes per l’alta burgesia catalana entre finals del 1800 i principis del 1910

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí