Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

La Guàrdia Urbana dissol diversos botellots a la Bonanova

La policia barcelonina ha activat un ampli dispositiu per evitar la concentració de joves bevent a la via pública al carrer Mandri

Publicat el 26.12.2021 19:44

Societat

El Jardí

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha desallotjat la nit de dissabte a diumenge diversos botellots al carrer Mandri de Barcelona: les aglomeracions de joves que bevien a la via pública s’han produït al vespre, després dels dinars de Nadal i abans del toc de queda decretat per aturar els contagis de coronavirus.

Per seguir la festa després dels àpats nadalencs, múltiples joves han decidit passar l’estona en aquest carrer amb begudes alcohòliques. Davant d’això, la policia barcelonina ha activat una desena de vehicles, segons ha informat Betevé.

Publicitat

Els agents de la policia barcelonina han demanat per megafonia als joves que desallotgin el carrer i que no beguin a la via pública, a banda d’alertar-los de l’ús obligatori de la mascareta.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí