Publicitat
spot_img

La Petita Biblioteca, un espai de contes al Centre Cívic Sarrià

Els dimarts les famílies hi poden trobar llibres i activitats com fer punts de llibre, poemes, rodolins o invenció de contes

Publicat el 30.11.2019 6:30

Infants

Ivette Roche Andreu

La Petita Biblioteca és un espai petit de contes al Centre Cívic Sarrià, al carrer Eduardo Conde 22, on les famílies podeu venir els dimarts, entre les 17.30 i les 19h a passar 20 minuts, una hora, tota l’estona, 5 minuts… a mirar un conte, a escoltar-ne, a llegir-ne, a compartir-los, a llegir-los tota sola o amb la mama… En fi, a gaudir de les històries i els contes com més us plagui.

Publicitat

Hi trobareu un bagul amb contes molt especials que hem escollit amb molta cura i intenció: llibres per als més menudets i també d’aquells que poden fer servei a petits, mitjans i fins i tot grans. Això i unes estores i coixinets per a poder posar-vos còmodes.

Publicitat

De vegades, a la Petita Biblioteca també fem punts de llibre, poemes, rodolins o ens inventem contes, perquè l’espai de contes és també un espai on pensar-se escriptor, il·lustrador o poeta. I de vegades dediquem algun dia a algun escriptor o il·lustrador (home o dona) que ens agrada molt i volem que pugueu conèixer.

La Petita Biblioteca pertany al projecte d’infància i família del Centre Cívic Sarrià, que té també un Espai Infantil obert que s’anomena El Parc, unes petites propostes de tallers i materials tots els dimecres i de tant en tant algun espectacle de titelles, contes, llums… i alguna festa o sortida!

El projecte va néixer el dia que ens vam adonar que un calaix de contes ben triats, unes estores i uns coixins, i un espai recollit, podien ben bé ser una petita biblioteca a dins del Centre Cívic… Ara sols ens falten les famílies, infants i els seus acompanyants, necessitats de contes i silenci, uns i altres per aconseguir que tots aquests contes i els que vindran, puguin fer allò que més els agrada fer: acompanyar-nos a grans i petits i fer-nos la setmana més distreta, més bonica i més emocionant. 

QUÈ: LA PETITA BIBLIOTECA

ON: AL CENTRE CÍVIC SARRIÀ, EDUARDO CONDE 22

QUAN: TOTS ELS DIMARTS A PARTIR DE LES 17.30 I FINS A LES 19 H

QUI: FAMÍLIES AMB INFANTS A PARTIR DELS DOS ANYS I FINS ELS 10 APROXIMADAMENT. NADONS I GERMANS MÉS GRANS SÓN DEL TOT BENVINGUTS.

Ivette Roche és responsable d’Infància i Família del CCSarrià.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

Jo també vaig ser-hi

"Per què les psiquiatres i psicòlogues han de portar una bata blanca per passar consulta? No estan operant, ni curant una ferida, no corren el risc de tacar-se de sang. Aquesta bata marca una subtil, però contundent, diferència entre elles i jo: la raó envers la no raó": l'opinió de Maria Bascompte

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí