Publicitat

L’aplicació Literapolis proposa quatre gimcanes literàries a Sarrià – Sant Gervasi

Per cada itinerari completat, el joc genera un premi, com per exemple un descompte per a algun equipament de la ciutat

Publicat el 29.10.2020 6:56

Cultura

El Jardí

L’aplicació mòbil Literapolis ha posat en funcionament quatre gimcanes literàries sobre quatre novel·les que transcorren al districte, obres de Carlos Ruiz Zafón, Mercè Rodoreda, Care Santos i Andreu Martín.

Aquesta aplicació té com a objectiu el foment de la lectura i el coneixement de Barcelona a través de novel·les que se situen a la ciutat, per jugar-hi, només cal descarregar-se l’aplicació mòbil de l’Ajuntament de Barcelona.

Publicitat

Per a cada itinerari s’han de completar deu proves: només quan s’arriba al punt exacte al mapa s’activa la pregunta que correspon a aquell punt, i les proves consisteixen en pregunta-resposta, fer una foto i penjar-la a Instagram, i escriure un text breu.

Per cada prova contestada, el joc genera una recompensa (il·lustració, foto, vídeo), que s’emmagatzema al telèfon mòbil i es continua jugant. Per cada itinerari completat, el joc genera un premi, com per exemple un descompte per a algun equipament de la ciutat, i cada trimestre el joc concedeix uns premis VIP als jugadors de cada novel·la.

S’han preparat quatre gimcanes sobre quatre novel·les, que transcorren, íntegrament o en part, al districte:

  • Marina de Carlos Ruiz Zafón: Sarrià, les Tres Torres, Sant Gervasi – la Bonanova (durada 1-2 hores).
  • Mirall trencat de Mercè Rodoreda: el Putxet i el Farró, Sant Gervasi – Galvany, Gòtic, el Raval, Dreta de l’Eixample (durada 1-2 hores).
  • Hot dogs de Care Santos: el Putxet i el Farró (durada 1-2 hores).
  • Wendy i l’enemic invisible d’Andreu Martín: Sant Gervasi – Galvany, Antiga Esquerra de l’Eixample, Nova Esquerra de l’Eixample, les Corts (durada 1-2 hores).

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

Sant Jordi 2025, una jornada multitudinària i radiant: “Ha vingut moltíssima gent”

Cultura Natalia Avellan Ha arribat de nou una de les festivitats més estimades pels catalans i les catalanes. Aquell dia de l'any en què convergeix literatura,...

“Va por los ciudadanos”, una apologia a la vida de camp que ha de llegir qualsevol urbanita

L'autora i veïna de les Tres Torres, Sandra Llubiá, recull idees gastronòmiques combinades amb tocs d'humor

Sant Jordi 2025 a Sarrià-Sant Gervasi

Durant el mes d'abril i a principis de maig, les entitats i els comerços organitzen una extensa programació d'activitats
spot_img

Més de 10 associacions de Collserola reclamen a l’Ajuntament una rebaixa en les restriccions per la pesta porcina

Els veïns exigeixen que no es restringeixi la mobilitat, i demanen a l'administració una millora del servei de neteja per fer front al brot

El 14è Sopar de Llenties Solidàries al Sant Ignasi recapta gairebé 30.000 euros per a infants i joves de Badalona

El sopar va reunir 758 persones en la principal cita solidària de l'any per al Centre Sant Jaume

Gay anuncia que l’Ajuntament treballa per reobrir la carretera de les Aigües el més aviat possible

El tancament de Collserola pel brot de pesta porcina genera malestar veïnal i pressió política, mentre el govern defensa les restriccions i evita concretar terminis

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí