Publicitat

Les Tres Torres clama pel soterrament del cablejat telefònic a tots els carrers

Batlle diu que el problema és la "dictadura de les empreses de serveis" perquè l'obra per soterrar els cables està feta

spot_img

Publicat el 17.11.2022 16:12

Societat

El Jardí

El barri de les Tres Torres fa temps que demana, a través de l’associació de veïns, el soterrament del cablejat de les línies de telefonia a tots els seus carrers de manera que acabi desapareixent del mapa la imatge dels pals de fusta en cantonades i metres de cable negre penjant per les parets dels habitatges. L’any 2017 va semblar que era una obra que es podia arribar a executar, però finalment no va ser així.

Publicitat

Cinc anys després el tresorer de l’Associació de Veïns de les Tres Torres, Lluís Tusell, va reclamar explicacions aquest dimarts al Consell de Barri, tenint en compte que a aquestes altures Districte ja fa temps -en alguns casos més de dos anys- que va ordenar instal·lar canonades soterrades en sis trams de carrer (Calatrava, Rosales, Escoles Pies, Anglí, Dalmases) on restaven pendents, perquè l’empresa subministradora procedeixi a fer passar els cables per allà.

Publicitat

La sorpresa per l’associació de veïns va arribar fa uns dies quan, segons va dir Tusell, després de posar-se en contacte amb l’empresa Telefònica, aquesta els va informar que si no s’ha iniciat el soterrament és perquè en cinc carrers “falta signar un conveni per part de Districte”.

Per respondre, el regidor de Sarrià-Sant Gervasi, Albert Batlle, va decidir cedir la paraula a la gerent, Maite Català, que va assegurar que “no li consta que Telefònica ni cap subministradora” hagi enviat aquest conveni al districte, però no va descartar que pugui estar perdut en alguna banda per la “complexitat organitzativa” que té l’Ajuntament a la plaça Sant Jaume: “Preguntarem si el conveni està en alguna àrea de l’Ajuntament”, va acabar dient la gerent.

Per part del regidor, Batlle va defensar que Districte ja ha fet l’obra -les canonades- i va dir que el problema és la “dictadura de les empreses de serveis”.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament inicia el projecte de soterrament del cablejat de Ganduxer

Al consell de barri de les Tres Torres, Districte també anuncia que descarta simplificar la línia V9 per l'alta afluència en horari escolar

La Biblioteca Clarà tanca uns mesos per obres de millora

A partir del 28 d'abril començarà la reforma de la façana, la zona d'accés i el sistema de ventilació

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

El carrer de Ballester: història, curiositats i present

En els darrers anys, en convertir-se en un carrer de plataforma única i prioritat per als vianants, s’hi ha pacificat el trànsit i els edificis històrics que encara restaven es mostren en la seva esplendor

L’Ajuntament impulsa quatre noves estacions de Bicing a Sarrià–Sant Gervasi

El servei de bicicleta pública arriba a 8.000 bicicletes i amplia cobertura en zones altes de la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]