Publicitat
spot_img

Llistat d’activitats pel 8M a Sarrià – Sant Gervasi

La seu del Districte s'il·luminarà de lila la tarda del 8M i s'han programat diferents activitats els dies posteriors

Publicat el 8.3.2022 13:17

Societat

El Jardí

Sarrià – Sant Gervasi il·luminarà de color lila la seu del Districte i els equipaments públics aquest dimarts 8 de març, Dia de la Dona Treballadora. Serà a partir de dos quarts de set de la tarda, quan els veïns i visitants que es trobin pel carrer ho podran veure.

Abans i després del 8-M hi ha programades diferents activitats, la majoria en centres cívics i per reivindicar la lluita feminista.

Publicitat

Vallvidrera celebra un dinar no mixt

A Vallvidrera, s’ha organitzat un dinar de germanar no mixt a la plaça Pep Ventura, a partir de dos quarts d’una del migdia, en què es demana a tothom portar menjar per compartir i també instruments i poesia.

El Comitè 8M de Cassoles es mobilitza per l’Olga

D’altra banda, el Comitè 8M de Sant Gervasi de Cassoles ha anunciat la seva presència en dues mobilitzacions per aquest 8 de març. La primera, a les deu del matí davant la Ciutat de la Justícia, on s’estarà fent el judici a l’Olga, membre del Sindicat d’Habitatge de Cassoles i persona desnonada en diverses ocasions, acusada d’ocupar un pis de la Sareb al Putxet el maig de l’any passat.

La segona, a les cinc de la tarda a la plaça Molina, que serà el punt de trobada de la columna lila de Cassoles que s’afegirà a la manifestació feminista antiracista convocada una hora després al monument a Colom.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sarrià-Sant Gervasi es manté com el districte més elitista del mercat immobiliari

Un de cada deu habitatges venuts supera els dos milions d'euros

“Hem estat víctimes, però som més que una història trista”: Assís posa cara al sensellarisme femení pel 8M

Una trentena de dones del centre d'acollida de Sarrià difonen un manifest que reivindica la sororitat i l'empatia entre les supervivents de situacions vulnerables

L’àvia Harris i l’àvia Victorie: les ressenyes de la Casa Usher

Coincidint amb la setmana del 8M, la Casa Usher destaca dues escriptores que reivindiquen les figures de les àvies

Trobada de bruixes a l’Espai Jove Casa Sagnier

Una jornada de memòria històrica en honor a les Trementinaires i Metzineres de Catalunya
spot_img

Les txeques de Sant Gervasi

Durant la Guerra Civil el barri va concentrar la major presència de centres que feien servir els milicians del bàndol republicà per detenir, interrogar o torturar sospitosos del bàndol nacional

“Una noia a la ciutat” o l’amor segons Mercè Ibarz

En la seva última novel·la, l'autora parla de memòria, amor i ciutat a partir d’un fet molt concret: la pèrdua del seu company

Una dona, en estat greu després de ser atropellada a l’estació d’FGC de les Tres Torres

L'incident ha provocat la suspensió de l'L6 i retards generalitzats en la Línia del Vallès després del migdia

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí