Publicitat

Marques en temps de #covid, per Marta Royo Espinet

Decàleg per fer créixer un petit negoci, una empresa, un comerç o una marca personal en general en temps de la covid-19

spot_img

Publicat el 14.7.2020 7:16

Microconsultori

Marta Royo Espinet

Fa unes setmanes vaig participar en un nou #fightingCOVID (Instagram Live), organitzat pel Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya per xerrar sobre la comunicació dels més petits (aplicable a qualsevol marca i àmbit) amb la Marta Catasús de l’agència de marketing OOMKT.

Publicitat

Us deixo unes pistes en forma de decàleg, de com fer créixer un petit negoci, una empresa, un comerç o una marca personal en general i, sobretot, en temps de la covid-19.

Publicitat
  1. Tingues molt clar què dir de la teva empresa/negoci. En temps de crisi (covid-19), intenta aportar valor a la societat. 
  2. Sigues molt creatiu en com dir-ho! Busca tenir una marca que encisi i enamori.
  3. Identifica molt bé el teu públic objectiu. Explica-li allò que vol escoltar. Tingues cura amb el missatge: som en una època de màxima sensibilitat.
  4. Crea el teu logo i la teva identitat de marca. Mima els colors, les tipografies, els símbols. Fes-te agradable a la vista. 
  5. Pensa en una identitat que funcioni tant en formats offline com en formats online. Aprofita l’online per fer-te viral i arribar a més gent!
  6. No converteixis les teves comunicacions en informatius. Busca oportunitats, però no siguis oportunista.
  7. Dissenya campanyes de publicitat que comuniquin i, alhora, que ajudin i que aportin valor
  8. Sigues clar i transparent amb el missatge. Ara més que mai es valora molt l’honestedat.
  9. Fixa’t en la competència i tingues-li enveja sana. Suma’t a allò que fa bé: felicita-la obertament!
  10. Tria molt bé el teu canal de comunicació en funció dels teus objectius i la teva estratègia, però tira del boca-orella. És moment que entre tots ens ajudem: amics, coneguts i saludats. Explica’ls què ofereixes i demana’ls-en difusió!

I l’última: si vols crear la teva marca i la teva campanya de publicitat, truca al publicista!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Transformant realitats amb el màrqueting digital

El màrqueting digital com a plataforma de canvi pot permetre a les persones reinventar-se per trobar noves oportunitats laborals

Publicitat amb propòsit: i si les marques també fessin barri?

"La publicitat no ha de ser només una eina per vendre. Pot –i hauria de– ser una eina per construir": l'opinió de Marta Royo

Apagada elèctrica a Catalunya, apagada comunicativa a les institucions

"Els missatges van ser tardans, dispersos i, sovint, mancats d'indicacions concretes": l'opinió de Marta Royo

Sarrià aixeca la persiana

"El 2025 ha començat amb bones notícies: algunes marques aposten pel barri, el que està ajudant a revitalitzar-lo", escriu Royo
spot_img

Els primers artesans: quan els humans van començar a construir eines?

És amb l’aparició d’Homo habilis —que va viure fa uns 2,4 milions d’anys— quan podem parlar per primera vegada d’una producció sistemàtica d’eines lítiques

Ressenya: “Morir con plantas medicinales”

De la poeta, pintora i cineasta iraniana Atieh Attarzadeh, és la seva primera novel·la que es va convertir en un fenomen de popularitat al seu país, on va arribar a vendre quaranta edicions i ser una de les obres més destacades de la literatura persa contemporània

Flors, colors, fragàncies i pol·linitzadors

L’esclat de la floració a la primavera constitueix un espectacle extraordinari, un festival de formes, colors i fragàncies que magnetitza els nostres sentits. Flors i més flors, un repertori inabastable de “vida extremadament efímera” que desferma grans complicitats amb l’entorn.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]