Publicitat

Microconsultori de la Marta Royo: La importància del logo

La Carol havia de participar en una ponència i no tenia targetes, però primer calia treballar el nom, el logo i l'eslògan

spot_img

Publicat el 16.4.2020 6:00

Microconsultori

Marta Royo Espinet

Fundadora de Mosaiking Comunicació

Publicitat

La Carol havia remodelat la seva òptica: necessitava actualitzar-la. Havia de participar en una ponència al Congrés de la Societat Catalana de Oftalmologia al cap d’un parell de setmanes i no tenia targetes. De fet, no tenia cap mena d’imatge corporativa. Ni un logotip actualitzat de la nova òptica. És més, no tenia ni nom. Al poble, tothom parlava de ‘l’òptica de la Carol’.

Publicitat

Ens va trucar, esverada i nerviosa, amb la urgència de si li podíem fer targetes per repartir durant el Congrés als seus col·legues i clients potencials. Però abans de les targetes, necessitava tenir la marca creada, li vam dir. Si no, què hi posaríem a les targetes?

Primer calia treballar el nom, el logo, l’eslògan i… llavors, les targetes! Per sort, la Carol era llesta i molt conscient que cal fer cas als professionals. De seguida va saber veure la necessitat per identificar la seva òptica amb la nova remodelació. I dins del possible, acompanyat d’un eslògan diferencial i únic. Va ser un treball intens, i en pocs dies va tenir nova imatge corporativa: nom, logo, eslògan, targetes de visita, signatura digital (tan o més important gairebé que les targetes físiques) i un conjunt de materials, entre els quals unes plantilles en PowerPoint, que la van ajudar perquè la seva ponència fos un èxit.

Eps: i per fer un logo, no va trucar a cap cosí. Va trucar a una professional. Trucaries al teu cunyat per canviar la roda d’un cotxe o al teu veí perquè t’arrenqués un queixal?

Darrere de la Carol, hi havia una imatge que l’acotxava, que li donava suport. A Mosaiking vam quedar molt satisfetes de la feina feta. Vam treballar plegades. Vam fer bon equip. Ens vam entendre, i no sempre passa. Però entre dones potser és més fàcil. Entendre que som l’origen de tot i que sempre venim d’una dona.

A Mosaiking Comunicació, les històries acaben bé.

Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a relatar la teva història. 

Mosaiking Comunicació, entre tu i la teva història.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Transformant realitats amb el màrqueting digital

El màrqueting digital com a plataforma de canvi pot permetre a les persones reinventar-se per trobar noves oportunitats laborals

Publicitat amb propòsit: i si les marques també fessin barri?

"La publicitat no ha de ser només una eina per vendre. Pot –i hauria de– ser una eina per construir": l'opinió de Marta Royo

Apagada elèctrica a Catalunya, apagada comunicativa a les institucions

"Els missatges van ser tardans, dispersos i, sovint, mancats d'indicacions concretes": l'opinió de Marta Royo

Sarrià aixeca la persiana

"El 2025 ha començat amb bones notícies: algunes marques aposten pel barri, el que està ajudant a revitalitzar-lo", escriu Royo
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]