DESTACATS: MARIA EUGÈNIA GAY · NADAL

Dimarts 10, desembre 2024
6.9 C
Sant Gervasi
7.1 C
Sarrià
Publicitat

Microconsultori de la Marta Royo: La importància del logo

La Carol havia de participar en una ponència i no tenia targetes, però primer calia treballar el nom, el logo i l'eslògan

spot_img

Publicat el 16.4.2020 6:00

Microconsultori

Marta Royo Espinet

Fundadora de Mosaiking Comunicació

Publicitat

La Carol havia remodelat la seva òptica: necessitava actualitzar-la. Havia de participar en una ponència al Congrés de la Societat Catalana de Oftalmologia al cap d’un parell de setmanes i no tenia targetes. De fet, no tenia cap mena d’imatge corporativa. Ni un logotip actualitzat de la nova òptica. És més, no tenia ni nom. Al poble, tothom parlava de ‘l’òptica de la Carol’.

Publicitat

Ens va trucar, esverada i nerviosa, amb la urgència de si li podíem fer targetes per repartir durant el Congrés als seus col·legues i clients potencials. Però abans de les targetes, necessitava tenir la marca creada, li vam dir. Si no, què hi posaríem a les targetes?

Primer calia treballar el nom, el logo, l’eslògan i… llavors, les targetes! Per sort, la Carol era llesta i molt conscient que cal fer cas als professionals. De seguida va saber veure la necessitat per identificar la seva òptica amb la nova remodelació. I dins del possible, acompanyat d’un eslògan diferencial i únic. Va ser un treball intens, i en pocs dies va tenir nova imatge corporativa: nom, logo, eslògan, targetes de visita, signatura digital (tan o més important gairebé que les targetes físiques) i un conjunt de materials, entre els quals unes plantilles en PowerPoint, que la van ajudar perquè la seva ponència fos un èxit.

Eps: i per fer un logo, no va trucar a cap cosí. Va trucar a una professional. Trucaries al teu cunyat per canviar la roda d’un cotxe o al teu veí perquè t’arrenqués un queixal?

Darrere de la Carol, hi havia una imatge que l’acotxava, que li donava suport. A Mosaiking vam quedar molt satisfetes de la feina feta. Vam treballar plegades. Vam fer bon equip. Ens vam entendre, i no sempre passa. Però entre dones potser és més fàcil. Entendre que som l’origen de tot i que sempre venim d’una dona.

A Mosaiking Comunicació, les històries acaben bé.

Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a relatar la teva història. 

Mosaiking Comunicació, entre tu i la teva història.

Publicitat
spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.