Publicitat

Neix Liderem, una plataforma per agrupar el talent jove i emprenedor

La presentació s'ha fet als Jesuïtes de Sarrià amb convidats com Maria Eugènia Gay o Josep Sánchez Llibre

spot_img

Publicat el 4.4.2022 16:21

Societat

El Jardí

El Col·legi Jesuïtes de Sarrià – Sant Ignasi va ser dijous passat l’escenari de la presentació de la plataforma Liderem, que busca donar “veu i vot” a joves, perquè el sector juvenil prengui un nou rol dins la societat i participi de les decisions que es prenen en el futur del país. “Si no és ara, quan?” i “Si no som nosaltres, qui?”, es preguntava el president de Liderem, Tomàs Güell, en el discurs inaugural davant de centenars d’assistents. Güell va apuntar que si als joves no se’ls dona el paper que es mereixen, van a buscar-lo.

Publicitat

Tot això des de la “no política”, segons va assegurar el vicepresident de la plataforma juvenil, Xavier García. Per la seva banda, la vicepresidenta Patricia Pallarès va definir Liderem com “una eina per pensar i donar teu a tot el món”, amb l’objectiu de generar sinergies, organitzar debats i fomentar el networking per influir en la societat. En resum, ajudar a joves emprenedors.

Publicitat

“Hi ha molta feina a fer i el que volem des de Liderem és precisament crear una comunitat que motivi a esforçar-se, pensar, reflexionar, arriscar-se i emprendre”, va resumir la responsable legal de l’entitat, Claudia Tarinas.

Foto de família amb Josep Sánchez Llibre i Maria Eugènia Gay © Liderem

Entre els convidats que van prendre la paraula hi havia el president de Foment del Treball, Josep Sánchez Llibre, que es va mostrar convençut que la joventut és capaç de “liderar una nova societat, amb uns nous valors i consciència social”, però també la delegada del govern espanyol a Catalunya, Maria Eugènia Gay, que va apuntar que els líders del futur han de ser “més emotius” que els que hi ha hagut fins ara, i va esperonar els joves a ser “apassionats”.

També s’hi van deixar veure Àngels Chacón, Joana Ortega i Santi Vila, a més de personalitats del món de l’empresa com Roger Montañola, Josep Ramón Bosch o el membre del Cercle d’Economia Gerard García.

La jornada la va presentar la responsable de gestió i coordinació de Liderem i membre del Club Empowerment Esade, Cristina Bote.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El concert del Rotary Club de Barcelona Sarrià, dedicat als joves del Raval, aplega 400 persones al ritme de gòspel

L'entitat ha anunciat el 7è concert solidari, que tindrà lloc el 20 de novembre del 2025 a favor d'Assís i les persones sense llar

Barcelona vol donar vida a una paret mitgera del Putxet amb un concurs per a joves arquitectes

La Fundació Mies van der Rohe i l'Ajuntament s'han fixat en els jardins de Marià Manent i en 16 emplaçaments més de la ciutat

Una lliçó de vida darrere d’una classe oberta de castanyoles al col·legi John Talabot

Vam aprendre que l'edat no és un obstacle per perseguir els nostres interessos, relaten les alumnes Sol Gordún i Clàudia Rodríguez

Només la meitat dels joves nascuts a Sarrià-Sant Gervasi continuen empadronats al barri

És el districte de la ciutat on hi ha més veïns d'entre 25 i 39 anys que hi han nascut i hi continuen residint
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]