Publicitat

Nou rècord històric de calor un dia d’abril a Barcelona: 29,1 graus a l’Observatori Fabra

Supera en 1,6 graus la xifra més alta des del 1914, assolida fa un any a la mateixa estació meteorològica

spot_img

Publicat el 14.4.2024 16:07

Societat

El Jardí

L’Observatori Fabra a Collserola, a cavall entre els barris de Vallvidrera i el Tibidabo, ha registrat aquest diumenge a primera hora de la tarda la temperatura més alta assolida en un mes d’abril a Barcelona en 110 anys de registres en aquesta estació meteorològica.

El termòmetre ha arribat als 29,1 graus de temperatura aquest diumenge 14 d’abril, a les 14.40 h de la tarda, una dada que supera en 1,6 graus el rècord d’ara fa un any en calor un dia d’abril, assolit el 12/04/2023 quan es va arribar als 27,5 graus.

Publicitat

L’avís l’ha fet el meteoròleg d’aquest observatori, Alfons Puertas, a través de la xarxa social X, on és habitual que comparteixi informacions i fotografies pràcticament cada dia de l’any.

La dada de temperatura d’aquest diumenge és provisional a l’espera que s’acabi el dia.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així s’ha viscut la tímida nevada al Tibidabo

Passat el migdia, els flocs s'han anat incrementant, però finalment no ha agafat

Allà on el cel toca la ciutat: un viatge a l’Observatori Fabra

123 anys d’astronomia, meteorologia i història al cor de Collserola

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

Barcelona viu el dia amb més calor de la història: 40 °C a l’Observatori Fabra

Feia 42 anys, des del 6 de juliol del 1982, que el termòmetre no marcava una temperatura tant alta a la capital catalana
spot_img

Sarrià – Sant Gervasi, entre els districtes amb menys execució dels pressupostos participatius

Les dues propostes més endarrerides són les que més suports van rebre durant el procés de votació dels pressupostos participatius

David Bondia: “Cuidar el verd no és decoratiu, és un tema de salut i de vida”

Entrevista al síndic de greuges de Barcelona i professor de Dret Internacional Públic a la UB

Francesc Torralba reflexiona sobre Gaudí i el sentit de la glòria

El pensador format a Sant Gervasi continua aportant reflexió i sentit a la vida cultural i espiritual de la comunitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí