Publicitat

Pintades espanyolistes, ous trencats i desperfectes al Menéndez y Pelayo

spot_img

Publicat el 30.9.2017 13:25

Notícies de Sant Gervasi

Elena Bulet i Carme Rocamora

Aquesta nit diversos joves han expressat el seu rebuig al referèndum a l’Institut Menéndez y Pelayo (Via Augusta 140-142)

Així ho han notificat diversos joves que han passat la nit al centre per “protegir-lo” i garantir que s’hi celebrarà el referèndum. Així mateix, aquestes fonts ens han indicat que els joves espanyolistes al cap de 10 minuts han marxat i avui s’han pogut obrir les portes del col·legi i realitzar les activitats programades amb normalitat, tot i que els Mossos han entrat al centre per prendre nota de les activitats que se celebraran durant aquesta jornada.

Els mossos avui matí a l’Institut. Fotografia de Sònia Celades

Des del mateix centre, s’informa que avui a les 18:00h hi haurà una xocolatada i s’aprofitarà per organitzar les següents hores.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Vallvidrera amenaça amb un referèndum per annexionar-se a Sant Cugat si Batlle torna a ser regidor

En la consulta, podran votar els 4.641 veïns dels barris de muntanya de Sarrià-Sant Gervasi

Cinc anys de l’1-O a Sarrià-Sant Gervasi: I tu, com el vas viure?

Recordem el dia històric amb testimonis que ho van viure en primera persona

FOTOGALERIA I Quart aniversari de l’1-O a Sarrià-Sant Gervasi

Un centenar de persones s'aplega davant una de les escoles on es va votar durant el referèndum del 2017

Sarrià-Sant Gervasi reivindica el quart aniversari de l’1-O amb un acte unitari al Menéndez y Pelayo

Convoquen Junts, ERC, Demòcrates, Òmnium, l'ANC, CDRs i el Consell per la República
spot_img

La desolació del “western” llatinoamericà: Páramo herido, de Fabio Neri

Una novel·la que subverteix els codis del gènere clàssic per radiografiar les cicatrius del colonialisme

Mariona Sodupe: “Els químics són els arquitectes de la matèria, perquè dissenyen i sintetitzen molècules amb propòsits concrets per millorar-nos la vida”

La investigadora en química teòrica, veïna de Sarrià, parla en aquesta entrevista de simulacions moleculars, intel·ligència artificial i dels reptes actuals de la recerca i la universitat

Una revista francesa de decoració “art nouveau” va ser font d’inspiració per decorar la Casa Tosquella

L'article que va inspirar aquesta pintura va ser editat l'any 1905, on es poden observar tres peces dissenyades per Maurice Dufrêne

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí