Dijous 25, abril 2024
12.1 C
Sant Gervasi
12 C
Sarrià
Publicitat

Propietats dels anacards

Entre d'altres, mantenen el sistema immunitari saludable i enforteixen els ossos

Publicat el [wpdts-custom start="post-created" format="j.n.Y G:i"]

Nutrició

Eva Remolina (AMIC)

Els anacards, també coneguts com a nous de l’Índia, són una fruita seca que es conrea en zones tropicals i subtropicals del món, i que s’ha convertit en un aliment molt popular i versàtil. A més del seu deliciós sabor i textura, els anacards ofereixen una àmplia gamma de beneficis per a la salut. A continuació, es presenten alguns dels més destacats:

Publicitat

1. Ajuden a millorar la salut cardiovascular: Els anacards contenen àcids grassos insaturats, que redueixen el colesterol dolent (LDL) i augmenta el colesterol bo (HDL). A més, contenen antioxidants i polifenols que ajuden a reduir la inflamació i prevenir la formació de coàguls sanguinis.

Publicitat

2. Contribueixen a la pèrdua de pes: són rics en fibra, proteïnes i greixos saludables, la qual cosa els converteix en un snack saciant i perfecte per a incloure en dietes de pèrdua de pes. A més, el seu contingut en magnesi ajuda a regular el sucre en sang i a controlar els antulls d’aliments.

3. Enforteixen els ossos: són una bona font de minerals com el calci, el magnesi i el fòsfor, que són essencials per a la salut òssia. A més, el seu contingut en vitamina K ajuda a millorar l’absorció de calci en els ossos.

4. Mantenen el sistema immunitari saludable: aquesta fruita seca conté zinc, un mineral que és essencial per al bon funcionament del sistema immunitari. A més els seus antioxidants ajuden a protegir les cèl·lules del mal causat pels radicals lliures.

5. Milloren la salut cerebral: posseeixen alts continguts d’àcid fòlic, un nutrient que és essencial per al desenvolupament del cervell i la formació de noves cèl·lules.

6. Contenen greixos saludables que ajuden a millorar la funció cerebral i reduir el risc de malalties neurodegeneratives.

7. Ajuden a regular el sistema digestiu: gràcies a la fibra i als greixos saludables que estan en la seva composició, ajuden a millorar el trànsit intestinal i reduir el risc de malalties digestives com el restrenyiment i la síndrome de l’intestí irritable.

8. Milloren la salut de la pell: Els anacards contenen antioxidants i vitamina E, que ajuden a protegir la pell dels danys causats pels radicals lliures i els raigs UV. A més, el seu contingut en coure ajuda a mantenir la pell i el cabell saludables.

9. Redueixen el risc de malalties cròniques: com el càncer, la diabetis i les malalties cardiovasculars.

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 35€ l'any
PDF + PAPER per 50 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.