Publicitat

Ràdio Farró tanca el curs amb un programa obert a la Festa Radars de Sant Gervasi

El programa es va enregistrar i s’ha publicat com a podcast

spot_img

Publicat el 22.6.2022 21:06

Societat

El Jardí

Ràdio Farró va participar dissabte passat a la Festa Radars de Sant Gervasi, un projecte comunitari per pal·liar els efectes de la solitud no volguda i prevenir situacions de risc de les persones grans. La festa, celebrada a plaça Molina, va ser molt concorreguda i Ràdio Farró va poder col·locar el seu estudi al bell mig de la plaça de manera que quedava totalment integrada en les diferents activitats què s’hi feien. Això va anar en detriment del so, naturalment, tanmateix, no va ser viscut com un contratemps o calamitat, sinó com una manera de deixar entreveure de fons el què esdevenia al seu voltant.

El programa es va enregistrar i s’ha publicat com a podcast, de la mateixa manera que es fa amb tots els programes de Ràdio Farró, a la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona Es pot escoltar aquest programa, en concret, a través de l’enllaç del web de Vil·la Urània que ho recull. En aquesta emissió hi van col·laborar els programes Fenòmens Naturals, El Trident i Dones a les ones, tots tres programes de la graella estable de Ràdio Farró. Hi podeu escoltar:

  • Una entrevista a Pere Güell, director del Centre de Serveis Socials de Sant Gervasi que forma part del projecte Radars. També a la usuària i voluntària Mayte del projecte Radars.
  • Participació del Programa Fenòmens Naturals amb una salutació cordial als membres de la ràdio i als assistents a la Festa Radars de Sant Gervasi.
  • Participació del programa El Trident que parla d’esports i, més concretament, esports per a la gent gran (amb en Víctor i l’Àlex).
  • Participació del programa Dones a les ones que presenten proeses de dones exploradores, escriptores… (amb l’Eva, la Mercè, i la Consol)
  • Recepta de la coca de Sant Joan dins la secció Juguem a coudinar (amb la Goretti).
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Radars presenta el IV Concurs de Microrelats per repensar la vellesa

La iniciativa, emmarcada en Sant Jordi i Santa Jordina, convida la ciutadania a escriure relats que trenquin estereotips i mostrin noves mirades sobre l’envelliment

Ràdio Farró torna a celebrar el Dia Mundial de la Ràdio amb una emissió conjunta entre els programes de la seva graella

La trobada ha servit per compartir experiències, explicar els continguts dels espais i reivindicar el valor de la ràdio comunitària com a eina de proximitat i cohesió

Ràdio Farró emet un programa especial per la Setmana de la Ciència

El projecte comunitari establert a Vil·la Urània repassa figures com Josep Comas i Solà, Maria Assumpció Català i aborda temes com la paleontologia o els 650 anys de l'Atles Català de Cresques Abraham

Ràdio Farró celebra la Setmana de la Ciència 2024 amb una jornada dedicada a la divulgació científica

Ràdio Farró celebra la Setmana de la Ciència 2024 amb una jornada dedicada a la divulgació científica
spot_img

Una revista francesa de decoració “art nouveau” va ser font d’inspiració per decorar la Casa Tosquella

L'article que va inspirar aquesta pintura va ser editat l'any 1905, on es poden observar tres peces dissenyades per Maurice Dufrêne

Mor Josep ‘Pitu’ Calderó, històric president del CP Sarrià

Havia rebut la Medalla d'Honor de Barcelona i la Medalla d'Or de la Generalitat per l'impuls del futbol entre el jovent de Sarrià

Mor Montserrat Cornet, escriptora de Galvany

L'any 2003 va ser reconeguda amb la Medalla de la Dona de Sarrià - Sant Gervasi

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí