Publicitat
spot_img

Ràdio Farró tanca el curs amb un programa obert a la Festa Radars de Sant Gervasi

El programa es va enregistrar i s’ha publicat com a podcast

Publicat el 22.6.2022 21:06

Societat

El Jardí

Ràdio Farró va participar dissabte passat a la Festa Radars de Sant Gervasi, un projecte comunitari per pal·liar els efectes de la solitud no volguda i prevenir situacions de risc de les persones grans. La festa, celebrada a plaça Molina, va ser molt concorreguda i Ràdio Farró va poder col·locar el seu estudi al bell mig de la plaça de manera que quedava totalment integrada en les diferents activitats què s’hi feien. Això va anar en detriment del so, naturalment, tanmateix, no va ser viscut com un contratemps o calamitat, sinó com una manera de deixar entreveure de fons el què esdevenia al seu voltant.

El programa es va enregistrar i s’ha publicat com a podcast, de la mateixa manera que es fa amb tots els programes de Ràdio Farró, a la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona Es pot escoltar aquest programa, en concret, a través de l’enllaç del web de Vil·la Urània que ho recull. En aquesta emissió hi van col·laborar els programes Fenòmens Naturals, El Trident i Dones a les ones, tots tres programes de la graella estable de Ràdio Farró. Hi podeu escoltar:

  • Una entrevista a Pere Güell, director del Centre de Serveis Socials de Sant Gervasi que forma part del projecte Radars. També a la usuària i voluntària Mayte del projecte Radars.
  • Participació del Programa Fenòmens Naturals amb una salutació cordial als membres de la ràdio i als assistents a la Festa Radars de Sant Gervasi.
  • Participació del programa El Trident que parla d’esports i, més concretament, esports per a la gent gran (amb en Víctor i l’Àlex).
  • Participació del programa Dones a les ones que presenten proeses de dones exploradores, escriptores… (amb l’Eva, la Mercè, i la Consol)
  • Recepta de la coca de Sant Joan dins la secció Juguem a coudinar (amb la Goretti).
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Ràdio Farró emet un programa especial per la Setmana de la Ciència

El projecte comunitari establert a Vil·la Urània repassa figures com Josep Comas i Solà, Maria Assumpció Català i aborda temes com la paleontologia o els 650 anys de l'Atles Català de Cresques Abraham

Ràdio Farró celebra la Setmana de la Ciència 2024 amb una jornada dedicada a la divulgació científica

Ràdio Farró celebra la Setmana de la Ciència 2024 amb una jornada dedicada a la divulgació científica

Ràdio Farró: ‘roda el món i torna al Born’

L'emissora local participa dissabte en la 17a Festa de la Ciència amb un programa especial conduït per la biòloga sarrianenca Cristina Junyent

Laura Tremosa: “El feminisme de la diferència ha fracassat i el feminisme de la igualtat ha tingut èxit”

Entrevista a la segona dona graduada en Enginyeria Industrial a Catalunya i una de les organitzadores de les primeres Jornades Catalanes de la Dona
spot_img

Se suspenen totes les activitats del Dijous Gras per les ventades

Durant tot el dijous es recomana teletreball i es cancel·la l'activitat educativa, esportiva i universitària; les biblioteques, centres cívics i altres equipaments municipals estaran tancats

Carnaval a Sarrià – Sant Gervasi 2026: totes les activitats

Una programació diversa i descentralitzada que omplirà els barris de festa, música, disfresses i activitats per a totes les edats

La Seu del Districte s’omple de brossa: nova protesta de Defensem Can Raventós

La plataforma sarrianenca apunta contra Maria Eugènia Gay per "trencar el consens" que existia amb el barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí