Publicitat

Sarrià estrenarà festa: el ‘Solstitium’ amb un aquelarre i un correfoc

Serà el dissabte 18 de juny a la plaça de la Vila i l'organitzen les Diablesses i Diables de Sarrià

spot_img

Publicat el 14.6.2022 6:30

Cultura

El Jardí

Coincidint amb la imminent arribada de l’estiu, i per tant, sent l’últim cap de setmana abans de la nit més curta de l’any, la nit del ‘solstitium’ (el solstici), el 21 de juny, la colla de Diablesses i Diables de Sarrià estrena espectacle: ‘Solstitium’. Serà el dissabte 18 de juny amb l’activitat concentrada durant tot el dia a la plaça del Consell de la Vila, a excepció de l’inici de la tabalada del vespre, que sortirà des de la plaça de Sant Vicenç.

Publicitat

Les Diablesses i Diables de Sarrià celebren enguany 15 anys cremant amb foc la vila de Sarrià i han decidit iniciar la celebració d’un acte “únic i propi”, apropant-se a la màgia d’aquesta festivitat, el solstici d’estiu, i incloent a les bruixes com a inici d’aquesta festa.

Publicitat

La 1ª edició del Solstitium, que si tot va bé es vol repetir cada any, pretén ser “la gran festa de les criatures de l’infern”, invocades per les bruixes de l’aquelarre del districte que, segons les llegendes, va acollir a Vallvidrera la última bruixa de Catalunya, la Teia.

Des de dos quarts de dotze del matí i fins a la matinada hi haurà activitat a la plaça de la Vila amb tabalada, vermut musical, mostra de cultura popular, aquelarre de bruixes, correfoc i música per tancar la festa.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Lectures recomanades d’estiu: les ressenyes de la Casa Usher

Tant si aneu a la platja com a la muntanya o us quedeu a ciutat, us recomanem llegir, trobar temps per a la lectura

El mapa dels refugis climàtics a Sarrià-Sant Gervasi aquest estiu

Són una vintena d'espais públics, però d'aquests una tercera part tanquen tot el mes d'agost

No l’abandonis, ell mai ho faria

És curiós com, cada estiu, les trucades als centres veterinaris creixen amb frases tipus "ara mateix (l'animal que sigui) no m'encaixa amb la meva vida"

Les dates de les Festes Majors d’estiu als barris de muntanya

El Rectoret, Mas Sauró, la Font del Mont, Vallvidrera i Mas Guimbau celebren entre juliol i setembre la seva festa
spot_img

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

El carrer de Ballester: història, curiositats i present

En els darrers anys, en convertir-se en un carrer de plataforma única i prioritat per als vianants, s’hi ha pacificat el trànsit i els edificis històrics que encara restaven es mostren en la seva esplendor

L’Ajuntament impulsa quatre noves estacions de Bicing a Sarrià–Sant Gervasi

El servei de bicicleta pública arriba a 8.000 bicicletes i amplia cobertura en zones altes de la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]