Publicitat

Sarrià-Sant Gervasi, el districte de Barcelona amb el preu de l’habitatge més car

Barcelona continua sent la capital de provincia on el preu de l'habitatge és més alt

spot_img

Publicat el 16.7.2019 7:30

Societat

El Jardí

Segons un estudi d’Idealista, Sarrià-Sant Gervasi continua liderant el rànquing dels preus més alts en habitatge a la ciutat amb 5.416 euros/m². En el costat oposat es troba el districte de Nou Barris amb 2.574 euros/m², l’únic districte de la capital catalana per sota dels tres mil euros per cada metre quadat.

El mateix estudi indica que durant el segon trimestre d’aquest any a Sarrià-Sant Gervasi ha disminuït el preu en un -0,4%, quan en districtes com Sant Andreu el preu s’ha incrementat un 4%, o a Nou Barris un 3,7%.

Publicitat

Un altre estudi, en aquest cas de pisos.com, fa la mitjana del primer semestre de l’any i assenyala el districte de Sarrià-Sant Gervasi, amb 5.706 euros/m², com la zona de Barcelona on es paga més pel preu d’un habitatge. En l’extrem contrari es troba també el districte de Nou Barris, on el cost és de 2.466 euros/m².

Segons indica aquest estudi durant els primers sis mesos de l’any la major pujada de preu més alta a Barcelona s’ha registrat a Ciutat Vella (5,52%) i la major caiguda a Les Corts (-4,10%). Barcelona, amb una mitjana de 4.693 €/m², continua sent la capital de provincia on surt més car aconseguir un habitatge.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sarrià-Sant Gervasi es manté com el districte més elitista del mercat immobiliari

Un de cada deu habitatges venuts supera els dos milions d'euros

Barcelona viu el dia amb més calor de la història: 40 °C a l’Observatori Fabra

Feia 42 anys, des del 6 de juliol del 1982, que el termòmetre no marcava una temperatura tant alta a la capital catalana

Sara Jaurrieta, escollida primera secretaria del PSC a Barcelona: “És un honor i un orgull”

La diputada i exregidora de Sarrià - Sant Gervasi apunta al canvi climàtic i l'habitatge com dos dels principals reptes per a la ciutat

Aprovada la constitució d’una Taula de Mobilitat Escolar de Sarrià-Sant Gervasi

La proposició d'ERC ha comptat amb el vot a favor de tots els partits, excepte el de Vox
spot_img

La coberta de l’escola bressol La Puput de Vallvidrera serà més verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

La Tosca de Puccini arriba al Teatre de Sarrià

L'espectacle destaca per la seva gran envergadura: mobilitza més de 80 artistes sobre l'escenari per oferir una experiència d'art total

L’Ajuntament estudia obrir parcialment els parcs pròxims a Collserola tancats per la pesta porcina

Les restriccions per la pesta porcina mantenen tancats des de fa un mes parcs com el Castell de l'Oreneta i el de Joan Reventós

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí