Publicitat

Tallen l’avinguda de Vallvidrera per mostrar suport a la Casa Buenos Aires

Han exposat una pancarta en la que alerten als Pares Paüls que "no pararan" si no retiren la demanda de desallotjament

spot_img

Publicat el 7.10.2020 12:47

Societat

Carme Rocamora

A primera hora del matí d’aquest dimecres, cap a les 7.30 hores, un grup de persones ha tallat l’avinguda de Vallvidrera a l’altura del Peu del Funicular en mostra de suport al projecte comunitari de la Casa Buenos Aires i en contra de la reactivació de l’ordre del desallotjament que han solicitat els propietaris, els Pares Paüls.

Publicitat

L’acció reivindicativa -que no han fet els joves que ocupen l’antiga Llar Betània sinó d’altres col·lectius que aquest diari desconeix- s’ha allargat uns 20 minuts, s’ha fet a la carretera que connecta Vallvidrera i Sarrià i a conseqüència del tall, hi ha hagut un col·lapse de trànsit fins que ha arribat la Guàrdia Urbana i ha retirat els obstacles, segons fonts coneixedores.

Publicitat
La Guàrdia Urbana desallotja el tall de suport a la Casa Buenos Aires © Imatge cedida

Per fer el tall, s’han posat contenidors i cadenes a la via, a més d’un cartell on s’hi llegia ‘La Buenos Aires no serà un hotel de luxe. Pares Paüls especuladors, retireu la demanda o no pararem’.

Des que es va conéixer la reactivació de l’ordre de desallotjament la setmana passada, les persones que porten endavant el projecte han rebut múltiples mostres de suport. A més, també han programat diverses activitats per seguir obrint el projecte al veïnat, amb concerts, cicles i xerrades.

https://twitter.com/labuenosaires__/status/1312690264146882560?s=20

Notícies relacionades

El veïnat dels barris de muntanya impulsa un procés participatiu per consensuar un pla d’ús de la Buenos Aires

Per fer-ho, s'ha preparat una enquesta i programat tres grups focals entre el 31 de març i el 2 d'abril

L’Ajuntament aprova els canvis urbanístics per reimpulsar la Casa Buenos Aires

Política El Jardí Després dels últims entrebancs judicials que posaven en perill l'habilitació de la Casa Buenos Aires de Vallvidrera com a equipament públic, el ple...

L’Ajuntament reconeix que ha d’iniciar de nou el procediment per salvar la Casa Buenos Aires de Vallvidrera

Maria Eugènia Gay posposa la modificació del MPGM al desembre i assegura que faran tots els tràmits "oportuns" perquè tot surti "correctament"

Pas endavant de l’Ajuntament per expropiar la Casa Buenos Aires de Vallvidrera

Tots els grups municipals han votat a favor de la Modificació del Pla General Metropolità, menys el PP i VOX que s'hi han posicionat en contra
spot_img

Quins edificis de Sarrià-Sant Gervasi participen en les Setmanes d’Arquitectura 2025?

Del 12 de maig al 28 de juny, nou espais del districte acullen exposicions, concursos i tallers, entre altres

L’Ajuntament descarta un nou CAP a la Bonanova per aquest mandat

Els veïns defensen que és un barri amb una "població envellida" amb dificultats per desplaçar-se fins al centre de Vallcarca

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí