Publicitat

Tanca el Mercat de les Tres Torres per obres de millora a l’interior

Les actuacions es fan entre el 9 i el 24 d'agost aprofitant les vacances d'estiu

spot_img

Publicat el 12.8.2021 7:00

Societat

Carme Rocamora

El Mercat de les Tres Torres romandrà tancat entre el 9 i el 24 d’agost per obres de millora a l’interior. Aquestes obres estan impulsades per l’Institut Municipal de Mercats de l’Ajuntament de Barcelona, que està fent millores a diversos mercats en temps de vacances.

Publicitat

Aquesta renovació no està vinculada amb les obres de pacificació de l’entorn del mercat, segons ha detallat Districte a El Jardí, després d’una notícia publicada a Betevé on es vinculava el tancament de l’equipament amb aquestes obres esperades pel veïnat. Les obres de pacificació estan previstes pel mes de setembre, i encara falta concretar la data exacta. En qualsevol cas, no suposaran el tancament del mercat.

Publicitat

Les actuacions contemplen habilitar un nou espai de direcció del mercat -l’actual no reunia les condicions necessàries- en dues parades en desús, i també s’habilitarà un petit lavabo.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament inicia el projecte de soterrament del cablejat de Ganduxer

Al consell de barri de les Tres Torres, Districte també anuncia que descarta simplificar la línia V9 per l'alta afluència en horari escolar

La Biblioteca Clarà tanca uns mesos per obres de millora

A partir del 28 d'abril començarà la reforma de la façana, la zona d'accés i el sistema de ventilació

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

L’Ajuntament remodelarà els jardins de Joan Vinyoli de Sarrià

Les obres tenen un pressupost d’1,2 milions d'euros, i està previst que comencin a principis de 2026 amb un termini d’execució de tres mesos

Detinguts dos lladres disfressats de dona després de robar a una joieria de Sarrià-Sant Gervasi

El valor total del que van intentar sostreure superaria els 300.000 euros

Els primers artesans: quan els humans van començar a construir eines?

És amb l’aparició d’Homo habilis —que va viure fa uns 2,4 milions d’anys— quan podem parlar per primera vegada d’una producció sistemàtica d’eines lítiques

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]