Publicitat

Torna la cursa inclusiva d’Aspasim: Correm Junts 2025

La jornada se celebrarà el 26 d'octubre i demostrarà, una vegada més, que l'esport pot ser una eina d'inclusió i solidaritat

spot_img

Publicat el 23.10.2025 15:00

Societat

El Jardí

El proper diumenge 26 d’octubre al matí, la plaça de Sarrià tornarà a omplir-se de corredors, famílies, veïns i veïnes per celebrar una nova edició de la Correm Junts – Milla de Sarrià, organitzada per la Fundació Aspasim, en la seva 13a edició. Una cursa diferent, amb un objectiu clar: demostrar que l’esport pot ser una eina d’inclusió i solidaritat.

Publicitat

La Correm Junts no és només una prova esportiva: és una festa oberta a tothom. Infants, joves, adults i persones grans que comparteixen el mateix recorregut i la mateixa emoció. La cursa, d’una distància d’una milla (1.609 metres), recorrerà els carrers principals de Sarrià i acabarà de nou a la plaça de Sarrià, punt neuràlgic d’aquesta jornada tan especial.

Publicitat

Com cada any, els beneficis de la cursa es destinaran íntegrament a projectes d’Aspasim, que treballa des de fa més de 85 anys per millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual greu. Participar-hi és, doncs, una manera de donar suport a una causa molt propera i necessària.

A més de les curses per categories, la jornada comptarà amb espais d’animació, música, voluntariat i col·laboracions d’entitats i comerços del barri, que cada any fan possible que la Correm Junts sigui una autèntica festa popular.

Les inscripcions estan obertes des del 15 de setembre al web oficial. Tothom hi té cabuda: corredors experimentats, famílies que volen gaudir d’una activitat compartida, empreses amb equips solidaris o persones que prefereixen donar suport com a voluntaris.

Horaris de la cursa
9.00 h Recollida de dorsals i servei de guarda-roba.
10.00 h Inici de la cursa amb la 1a sortida de veterans A i B. Després, cada 15 minuts, sortides successives per categories.
12.30 h Festa Correm Junts amb entitats del barri de Sarrià.
* Els dies abans de la cursa s’informarà dels horaris de sortida de cada categoria.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Aspasim obrirà un local multidisciplinari a Sarrià

El Districte de Sarrià-Sant Gervasi ha formalitzat un conveni de quatre anys amb per a l’ús d’un local situat al carrer de Cornet i Mas

Torna la milla inclusiva Correm Junts el diumenge 20 d’octubre a Sarrià

La Fundació Aspasim organitza per dotzena vegada la prova esportiva on es pot acompanyar a córrer a una persona amb discapacitat intel·lectual

La milla esportiva i inclusiva de Sarrià guanya en donacions: ‘Correm Junts’

El petit comerç de Sarrià i grans empreses s'impliquen en l'onzena edició de la prova, organitzada per la Fundació Aspasim

La Correm Junts de la Fundació Aspasim, una simbiosi fantàstica

Societat Sergi Alemany Erra Correm Junts i sense compassió! Manel Fuentes, Alèxia Putellas i Àlex Crivillé. Tots tres tenen en comú haver-se posat la samarreta oficial de...
spot_img

Un viatge inèdit pel món de les begudes pairals

Fra Valentí Serra presenta "Begudes pairals i conventuals", un recull de les begudes de la tradició mediterrània

Neix un nou club de cúrling… ara a Sarrià

Un grup de sarrianencs recull el guant del Cúrling Vallvidrera i crea un club; com no hi ha pista de gel on entrenar, discuteixen tàctiques al Bar Nou Patum

L’Institut Tècnic Eulàlia arrenca la celebració del seu centenari

Exalumnes, familiars i mestres es retroben en un emotiu acte que marca el tret de sortida a un any de commemoració

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí