Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Torna la Volta Ciclista de Sarrià

És el segon cop que se celebra, i reivindica una mobilitat més sostenible al barri i uns camins escolars més segurs i menys contaminats

Publicat el 22.11.2019 19:00 · Actualitzat el 23.11.2019 10:32

Societat

El Jardí

El proper dissabte 23 de novembre a les 11 hores tindrà lloc la Segona Volta Ciclista de Sarrià, que no es va poder realitzar el passat mes de setembre per condicions metereològiques adverses.

L’objectiu d’aquesta activitat, que l’any passat es va organitzar per primer cop amb èxit, és reivindicar una mobilitat més sostenible al barri i uns camins escolars més segurs i menys contaminats.

Publicitat

El circuit consta de 4 km i és de dificultat baixa apte per a petits i grans, i l’ús de casc és obligatori per menors de 16 anys i recomanat per a tothom. La rebuda de participants serà a partir de les 10 h –es podran fer inscripcions en aquest moment–, i la sortida a les 11 h des de la plaça de Sarrià.

Durant el pas del seguici ciclista s’explicaran els traçats dels camins escolars, les reivindicacions de mobilitat del veïnat i les reivindicacions de la Plataforma Sarrià Respira per fer de Sarrià una Zona Urbana d’Atmosfera Protegida (ZUAP), i hi haurà obsequis pels primers dos-cents inscrits i avituallament a l’arribada per a totes les persones participants.

Els organitzadors són la Plataforma Sarrià Respira i l’Associació de Veïns de Sarrià, amb el suport i la col·laboració de la Guàrdia Urbana de Barcelona, el Districte Sarrià-Sant Gervasi i del Grau de Conducció d’activitats fisicoesportives en el medi natural de l’Escola Pia Sarrià-Calassanç, Som Natura,  la Foix de Sarrià, ProBike i Can Caralleu – CEM Can Caralleu.

Notícies relacionades

Les bicicletes fan pinya a Sarrià

Al voltant de 150 ciclistes recorren Sarrià per reivindicar una ciutat més sana amb menys cotxes

Primera volta ciclista de Sarrià

Amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat, el proper dissabte 22 de setembre, a les 11 h, se celebra la Primera Volta Ciclista a Sarrià.
spot_img

Ressenya: «Los umbrales»

A mig camí entre la novel·la d'aprenentatge i el relat de dol, el llibre fuig dels gèneres tancats per explorar com viure una bona vida a través dels petits plaers que ens ajuden a portar el drama de la fragilitat humana

La Sindicatura de Barcelona proposa aplicar excepcions perquè la Casa Orlandai pugui continuar celebrant activitats a l’exterior 

La defensoria obre una actuació d’ofici per supervisar l’actuació municipal en la preservació de les activitats de cultura popular i tradicional i avançar cap a criteris homogenis en tots els districtes de Barcelona

Barcelona planifica la reobertura de Collserola

L’Ajuntament prepara una proposta per flexibilitzar les restriccions per la pesta porcina africana, mentre la Generalitat preveu una reobertura gradual del parc a finals de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí