Publicitat

Troben “sa i estalvi” el jove desaparegut a Sarrià

Veïns de Montcada i Reixac, lloc on se'l va veure, s'han mobilitzat i ajudat en la seva recerca

spot_img

Publicat el 8.9.2019 20:47

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra han anunciat aquest diumenge que s’ha trobat ‘sa i estalvi’ l’Ulrich, el jove de 22 anys desaparegut a Sarrià el passat 22 d’agost.

Publicitat

Segons alguns veïns, se’l va veure el divendres a Montcada i Reixach, on veïns de la zona es van mobilitzar i van acompanyar el seu pare en la recerca.

Publicitat

L’associació Sosdesaparecidos va informar que l’Ulrich està diagnosticat amb un trastorn de l’espectre autista.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers
spot_img

Torb de comiat amb confeti

El relat d'Elsa Corominas

Sofia i Adrià, activistes de Sant Gervasi a la Flotilla a Gaza: “Si guanya el sionisme, guanya l’extrema dreta”

“Dessensibilitzar-nos a les imatges de Palestina és dessensibilitzar-nos a la violència policial local”: els santgervasiencs que es van embarcar per arribar a Gaza parlen amb El Jardí

Recepta: crema de castanyes

Fàcil de fer i saborosa ara que -per fi- arriba el fred habitual de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí