Publicitat

Un lladre amb 18 antecedents policials intenta robar de nit a un pis de Sarrià-Sant Gervasi amb la família a dins

Els Mossos detenen diversos lladres que van robar en trasters i domicilis de Sarrià-Sant Gervasi entre el maig i el setembre

spot_img

Publicat el 15.10.2022 15:04

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sarrià-Sant Gervasi han detingut sis homes per diversos robatoris comesos durant l’any 2022 principalment al districte i també a altres zones de Barcelona i Catalunya. Els fets s’han pogut resoldre a partir de quatre investigacions policials iniciades el setembre a partir de les denúncies de les víctimes.

Publicitat

D’entre els principals delictes comesos a Sarrià-Sant Gervasi, els Mossos van detenir el 16 de setembre a l’Hospitalet de Llobregat un home de 40 anys, amb 18 antecedents policials, com a presumpte autor de dos delictes, un a l’Hospitalet i l’altra a una planta baixa de Sarrià-Sant Gervasi, el passat 11 de setembre. El lladre va entrar al pis de nit, mentre la família que hi viu dormia, i va ser sorprès pel propietari del domicili, que es va despertar en sentir un soroll i, en veure’l, el va perseguir mentre fugia, però no va poder aturar-lo. El lladre va aconseguir endur-se una càmera fotogràfica valorada en 250 euros. El detingut va quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial.

Publicitat

També el 29 de setembre els Mossos van detenir a Rubí un home de 42 anys com a presumpte autor de sis delictes de robatori amb força, un de resistència i desobediència a agents, i un de furt dins de vehicle. Dels fets delictius que se li imputen, dos són robatoris a domicilis de Sarrià-Sant Gervasi i altres dos a trasters també del districte, comesos el maig de 2022. El detingut va passar a disposició judicial i es va decretar llibertat amb càrrecs.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts dos lladres disfressats de dona després de robar a una joieria de Sarrià-Sant Gervasi

El valor total del que van intentar sostreure superaria els 300.000 euros

Sarrià-Sant Gervasi es manté com el districte més elitista del mercat immobiliari

Un de cada deu habitatges venuts supera els dos milions d'euros

Els Mossos de Sarrià-Sant Gervasi investiguen dos assalts violents a dones taxistes

El cas, avançat per El Periódico, està en mans de la Divisió d’Investigació Criminal i no es descarta que l'agressor sigui la mateixa persona

Jordi Martí (Junts) presideix la nova comissió d’estudi contra la multireincidència a Barcelona

La majoria de partits opten per modificar el Codi Penal, entre ells Junts i el PSC que proposen castigar amb penes de presó el furt i robatori de mòbils
spot_img

Els gínjols: curiositats i usos medicinals

D'on ve l'expressió "més content que un gínjol?"

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]