Publicitat

Una veïna medalla d’or en arts marcials

spot_img

Publicat el 23.3.2017 16:00

El Racó dels Veïns

El passat dissabte 25 de febrer es va celebrar al pavelló de la SAFA a Gavà, l’Open de la Mediterrània, campionat d’arts marcials mixtes no-contact, semicontact i light contact, amb més de 800 competidors entre infants, joves i adults. Hi van participar practicants de taekwondo, karate, goshindo, kickboxing, mugendo i altres arts marcials. La modalitat light-contact valora l’acció i la marca del cop amb la particularitat d’evitar el contacte. Tres contactes considerats excessius, pels jutges, porta a desqualificació del lluitador que no controla els seus moviments.

Clara Sardá reb la medalla d’or en arts marcials. A la imatge destacada, la mateixa esportista.
Fotografia de Javier Sardá

Aquest any va comptar amb la participació d’una veïna del barri de Sant Gervasi, Clara Sardá d’Espona, entrenada per Lake Shavshishvili del Club Mugendo Bonanova Martial Arts, del carrer Muntaner, que va aconseguir la medalla d’or en la modalitat light-contact. L’últim dels tres combats que va haver de superar, va ser tan disputat que va acabar en empat tècnic i de punts, fet que va obligar a un desempat de 30 segons, que van valorar els jutges en favor de la participant novell del barri.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’avinguda del Tibidabo celebra 110 anys d’història de l’automobilisme i reivindica el retorn del Tramvia Blau

El RACC, l’Associació de Veïns i l’Ajuntament de Barcelona organitzen un acte commemoratiu el dissabte 9 de novembre

Maria Antònia Simó i Andreu, alpinista i escaladora

Va escalar i esquiar fins als 80 anys i va obrir una via per a moltes altres alpinistes i escaladores que han vingut després

Jordi Arrese, nou director tècnic del Club Tennis Barcino

Arrese aposta per la formació de formadors, posa com a prioritat l’esforç i l’aprenentatge per davant dels resultats i vol formar en valors els alumnes de l’escola

Al Jardí amb Sergi Mas: “Sigues la millor versió de tu mateix”

Sandra Palau entrevista Sergi Mas, periodista que compta amb una trajectòria professional de vertigen
spot_img

Verd a vista d’ocell al Museu de la Ciència

El Museu de la Ciència CosmoCaixa és un centre de referència en divulgació científica que es va inaugurar l’any 2004. Va ser guardonat l’any 2006 i 2021 pel Fòrum Europeu de Museus com el millor Museu Europeu de l’Any, fruit del seu esperit avantguardista i creatiu. La seva innovadora proposta museogràfica i didàctica gira al voltant de l’aprenentatge i l’experimentació de la ciència a través dels sentits i l’entreteniment.

L’hibisc

És una flor de curta durada, 24 hores, i necessita un rec freqüent i abundant, sobretot abans de la floració

El codony: propietats i usos

És una fruita agraciada amb un gran contingut de fibra i amb una notable riquesa de minerals, com ara el calci, magnesi i potassi, i també amb un contingut notable d’àcid màlic que contribueix a l’eliminació de l’àcid úric

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]